Anonym skriver:
Vi har rigtig mange års gode oplevelser med at have børn i pleje og aflastning i min familie. Mit bedste råd til dig er, lad være med at planlægge for meget. Gå en tur sammen, det er den mindst krævende måde at være sammen på, den kræver ikke man ser hinanden i øjnene og føler sig utilpas. Spørg om plejemor vil gå med, men trække sig i baggrunden. At genskabe en relation efter så lang tid, vil kræve rigtig meget af både dig og din datter. Hun har ikke haft det samme savn som du, så det kræver stor tålmodighed. Held og lykke
Jeg har alle aktindsigt i vores sag. Og jo hun savner og spørger efter mig ofte. Jeg måtte heller ikke se hende endnu. Men fordi hun er så ulykkelig og savner mig så meget har kommunen lavet en undtagelse og sætte et samvær op 9 mdr før den oprigtige tid. Mit samvær er overvåget og plejemor deltager ikke. Det gøre overvågeren og sagsbehandler. Vi har kun 1 time og vi må ikke forlade lokalet inder samværet.
dejligt at høre i har haft gode oplevelser med plejefamilie osv. Kan desværre ikke sige det samme. Og jeg kæmper for at få min datter hjem. Hun er ikke frivilligt anbragt.
i skal passe på med at samligne. Det har og er en hård kamp for os begge. Jeg har et barn som skriger om hjælp jeg har fået en masse underetinger fr hendes skole at plejefamilie slår og meget mere. Og det har jeg self meldt til politiet. Så alt er ikke roser og lyserøde skyer.
Men rigtig godt forslag. Og tak fordi du ville svare
Anmeld
Citér