Anbragt barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er virkelig ked af din oplevelse med din far. Jeg har aldrig stoppet med at se min datter. Det var retten der afgjorde at jeg ikke skulle se hende i 3 år. Jeg har altid overholdt mine samværs aftaler. Kunne aldrig drømme om at svigte hende. Hun har heldigvis efterspurgt mig ligeså meget som jeg har efterspurgt hende. Nej min hensigt er bestemt ikke at købe hende men at indhente den tid vi ikke har haft sammen. Det med at købe et smykke til hende er blot så kun ved at jeg er her og altid vil være her for hende. 

Jeg kunne ikke drømme om at give min datter kontanter. Når det er sagt så har penge ingen betydning for mig så om hendes gave koster mig 10kr eller 10.000kr så det vigtigste at hun bliver glad for den. 

Igen er utrolig ked af du er blevet svigtet af din far. Det må heller ikke være rart

Jeg har/har haft flere piger på den alder. (Dermed ikke sagt de er repræsentative for alle andre piger) men de ville være blevet virkelig glade for den gave. De elsker smykker - og elsker også stadig bamser. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2022

Jixy

Profilbillede for Jixy

Måske du skulle købe et Polaris kamera, så kan I sammen tage nogle billeder på dagen som hun kan få med hjem - så har hun nye billeder af jer sammen.

Måske det er lidt overvældende for hende hvis hun både skal se dig for første gang i flere år og få et minde med hjem af hendes mor.
Men du kender hende trods alt bedre end jeg

Anmeld Citér

13. marts 2022

Anonym trådstarter

Jixy skriver:

Måske du skulle købe et Polaris kamera, så kan I sammen tage nogle billeder på dagen som hun kan få med hjem - så har hun nye billeder af jer sammen.

Måske det er lidt overvældende for hende hvis hun både skal se dig for første gang i flere år og få et minde med hjem af hendes mor.
Men du kender hende trods alt bedre end jeg

Er det kamera som spytter billederne ud med samme? 

Anmeld Citér

13. marts 2022

Jixy

Profilbillede for Jixy
Anonym skriver:

Er det kamera som spytter billederne ud med samme? 

Ja, nemlig

Anmeld Citér

13. marts 2022

Anonym trådstarter

Jixy skriver:

Ja, nemlig

Super fed ide. Tusind tak

Anmeld Citér

13. marts 2022

Anonym

Vi har rigtig mange års gode oplevelser med at have børn i pleje og aflastning i min familie. Mit bedste råd til dig er, lad være med at planlægge for meget. Gå en tur sammen, det er den mindst krævende måde at være sammen på, den kræver ikke man ser hinanden i øjnene og føler sig utilpas. Spørg om plejemor vil gå med, men trække sig i baggrunden. At genskabe en relation efter så lang tid, vil kræve rigtig meget af både dig og din datter. Hun har ikke haft det samme savn som du, så det kræver stor tålmodighed. Held og lykke

Anmeld Citér

13. marts 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi har rigtig mange års gode oplevelser med at have børn i pleje og aflastning i min familie. Mit bedste råd til dig er, lad være med at planlægge for meget. Gå en tur sammen, det er den mindst krævende måde at være sammen på, den kræver ikke man ser hinanden i øjnene og føler sig utilpas. Spørg om plejemor vil gå med, men trække sig i baggrunden. At genskabe en relation efter så lang tid, vil kræve rigtig meget af både dig og din datter. Hun har ikke haft det samme savn som du, så det kræver stor tålmodighed. Held og lykke

Jeg har alle aktindsigt i vores sag. Og jo hun savner og spørger efter mig ofte. Jeg måtte heller ikke se hende endnu. Men fordi hun er så ulykkelig og savner mig så meget har kommunen lavet en undtagelse og sætte et samvær op 9 mdr før den oprigtige tid. Mit samvær er overvåget og plejemor deltager ikke. Det gøre overvågeren og sagsbehandler. Vi har kun 1 time og vi må ikke forlade lokalet inder samværet.

dejligt at høre i har haft gode oplevelser med plejefamilie osv. Kan desværre ikke sige det samme. Og jeg kæmper for at få min datter hjem. Hun er ikke frivilligt anbragt.

i skal passe på med at samligne. Det har og er en hård kamp for os begge. Jeg har et barn som skriger om hjælp jeg har fået en masse underetinger fr hendes skole at plejefamilie slår og meget mere. Og det har jeg self meldt til politiet. Så alt er ikke roser og lyserøde skyer. 

Men rigtig godt forslag. Og tak fordi du ville svare

Anmeld Citér

13. marts 2022

Cvbn

Jeg synes det lyder som en dejlig idé med armbåndet. Og ellers så er jeg med på den med at anbefale en bamse - har aldrig mødt en pige i den alder, som ikke var glad for bamser

Når det så er sagt - jeg har arbejdet med anbragte børn i mange år og alt hvad de får af deres forældre er gode gaver, netop fordi det er fra forældrene, som de savner  Så jeg tænker, at hun bliver glad, uanset hvad du kommer med….

Held og Lykke med det

Anmeld Citér

14. marts 2022

Anonym

Anonym skriver:

Kender du pigen personligt efter som du skriver at hun ikke har haft det samme savn som sin far?

Anmeld Citér

14. marts 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg er enig med dig i ikke at presse for meget, tage det stille og roligt..

Men du ved da ikke om pigen har savnet sin far ligeså meget som han har savnet hende!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.