Anbragt barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2022

Anonym

BAE skriver:

Men hvis han havde styr på det, ville han jo ikke spørge. 

Han har ikke set sin datter i flere år og aner ikke hvad 8 årige interessere sig for. 

Derfor han beder om hjælp. 

Han beder om forslag til hvad han kan købe til sin datter, han beder ikke om at blive mindet om at han ikke kender hendes interesser. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Han beder om forslag til hvad han kan købe til sin datter, han beder ikke om at blive mindet om at han ikke kender hendes interesser. 

Hvor er det lige folk skriver det?

Jeg ser folk der fortæller ham at bare børn er forskellige, lige meget alder og køn. Og giver ham da gode forslag til hvad DERES børn leger med.

Og at nogen børn i den alder ikke leger, og andre gør. 

Anmeld Citér

12. marts 2022

Anonym

Hvor er det lige folk skriver det?

Jeg ser folk der fortæller ham at bare børn er forskellige, lige meget alder og køn. Og giver ham da gode forslag til hvad DERES børn leger med.

Og at nogen børn i den alder ikke leger, og andre gør. 

Der er to der nævner det i deres svar til ham hvilket han jo ikke kan bruge til noget udover at få det dårligt med sig selv som far. 

Anmeld Citér

12. marts 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Der er to der nævner det i deres svar til ham hvilket han jo ikke kan bruge til noget udover at få det dårligt med sig selv som far. 

Fordi den ene siger at den eneste der kender svaret, er hans datter.?

Men det er hun jo. Og han spørg OS om råd, og de råder ham til at snakke med sin datter. For som der bliver sagt, børn er forskellige. Det er jo ikke for at stemple ham som en dårlig far, men som en hjælp til en far der ikke har set sin datter i flere år. Så han har den rigtige ting med, når han ser hende igen. 

Anmeld Citér

12. marts 2022

Anonym

Fordi den ene siger at den eneste der kender svaret, er hans datter.?

Men det er hun jo. Og han spørg OS om råd, og de råder ham til at snakke med sin datter. For som der bliver sagt, børn er forskellige. Det er jo ikke for at stemple ham som en dårlig far, men som en hjælp til en far der ikke har set sin datter i flere år. Så han har den rigtige ting med, når han ser hende igen. 

Han skriver at han gerne vil købe noget som hun kan tage med hjem efter første samvær og beder om forslag til dét. Hvis han havde mulighed for at spørge hende inden ville han jo nok gøre det. 

Anmeld Citér

12. marts 2022

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville gå ind i en panduro butik (krea butik) og spørge dem til råds I hvad der hitter for 8 årige. 
håber at du får en fantastisk dag med din datter

Anmeld Citér

12. marts 2022

Anonym trådstarter

Tak for alles jeres svar. 

Jeg vil ikke gå i detaljer, men det eneste jeg ved er hun er meget aktiv og ikke gider perler m.m. 

Rigtig fin ide med at male. Det vil jeg klart overveje. Jeg ved godt at børn er forskellige. 

Da jeg spurgte sagsbehandler sagde hun at vi bare kunne spille ludo hvilket jeg nok ikke tænker vores samvær skal bruges på. Jeg har ikke så meget tid med hende, så det med at male er jo rigtig fint så kan vi jo også tale sammen mens vi maler.

endnu engang tak for jeres svar og råd. 

Ville det være for meget at købe et lille smykke til hende når hun kun er 8. Så hun har et evigt minde fra mig? 

Anmeld Citér

12. marts 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Jeg vil ikke gå i detaljer, men det eneste jeg ved er hun er meget aktiv og ikke gider perler m.m. 

Rigtig fin ide med at male. Det vil jeg klart overveje. Jeg ved godt at børn er forskellige. 

Da jeg spurgte sagsbehandler sagde hun at vi bare kunne spille ludo hvilket jeg nok ikke tænker vores samvær skal bruges på. Jeg har ikke så meget tid med hende, så det med at male er jo rigtig fint så kan vi jo også tale sammen mens vi maler.

Ville det være for meget at købe et lille smykke til hende når hun kun er 8. Så hun har et evigt minde fra mig? 

8 årige kan sagtens gå med smykker.. Men jeg ville personligt vente med det, ikke sikkert hun går med smykker, eller hvad hun går med, hvis hun gør. Hør om hvad hun synes er flotte smykker. Måske vil hun hellere have et armbånd eller hvis hun har hul i ørerne. 

Kører din kontakt med hende gemmen kommunen og ikke det sted hun bor? 

Men ja, tag noget tegne/male stas, og have en skøn tid med din datter.

Anmeld Citér

12. marts 2022

Anonym

En halskæde med et billede inden i (også kaldet en locket) kunne være en rigtig fin gave at give hende efter samværet er kommet op at køre

Anmeld Citér

12. marts 2022

Anonym trådstarter

BAE skriver:

8 årige kan sagtens gå med smykker.. Men jeg ville personligt vente med det, ikke sikkert hun går med smykker, eller hvad hun går med, hvis hun gør. Hør om hvad hun synes er flotte smykker. Måske vil hun hellere have et armbånd eller hvis hun har hul i ørerne. 

Kører din kontakt med hende gemmen kommunen og ikke det sted hun bor? 

Men ja, tag noget tegne/male stas, og have en skøn tid med din datter.

Hun er i pleje. Så al kontakt er igennem kommunen.

tænkte jeg ville købe et armbånd til hende. Hendes mor er gået bort, så ville skabe et minde fra hendes mor. El en kæde med mors billed og barnet fra den dag hun blev født. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.