Tidligere tnbc (med ny profil)
Hun er i pleje. Så al kontakt er igennem kommunen.
tænkte jeg ville købe et armbånd til hende. Hendes mor er gået bort, så ville skabe et minde fra hendes mor. El en kæde med mors billed og barnet fra den dag hun blev født.
Ok, men har da hørt forældre der har kontakt med plejefamilien selv, men jeg kender jo ikke den her situation.
Det synes jeg også er super sødt, men hvis din datter nu ikke bryder sig om smykker. Der er så mange måder man kan lave minder om afdøde, så jeg ville selv vente, se hvad der passer bedst til barnet.
Det kan jo også være et billede.. Men i næste uge, der vigtigste er det første møds i mange år, at din datter skal vænne sig til at se dig igen. Så vær til stede, måske hvis kommunen kender din datter til at vide at brætspil kan hjælpe hende med at være afslappet, så er det, i gør.
Men find lidt ting at tag med og så se om det er noget hun har lyst til.
Det kan også være at I bare sidder i sofaen og snakker. Tegner en tegning. Hvad hun nu har det bedst med.
Jeg så lige at de ikke ved hvornår du må se hende igen(håber fandeme det ikke bliver for længe efter, for så er det sku synd for pigen)
Men ja så ville jeg finde noget. Som sagt det kan også være billeder af jer alle tre. Et lille citat. Men ja måske find et hjerte med en lille hilsen fra dig(kan man det? )
Hvis du har noget af hendes mor, så kan arves fra mor til datter.
Anmeld
Citér