Prisstigningerne - av min arm!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2022

Anonym

Skouboe skriver:

Priserne er også lave, når det blæser meget fordi DK og Nordtyskland har mange vindmøller, og vind er der meget af på denne årstid 

Øh ja det ved jeg godt ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2022

Morfire

Profilbillede for Morfire

Ja det er helt vildt!

Vi er heldige for vi er begge i godt betalte jobs og har en vis med luft i økonomien. Men vi kan da godt mærke det. Vores hus opvarmes af gas, og sidste pr stod aconto betalingen på 2000 men i år er den sat til 7200. Det er så lige over 20.000 mere der skal sættes af til varme. Og det betyder vores sommerferie

Anmeld Citér

19. februar 2022

Anonym

Det er så hårdt! 

Vi har slet ikke plads i budgettet til at alting stiger på den måde . 

Sønnen skulle være startet til håndbold i næste måned, men det må droppes pga pris stigninger.. 

Hader at vågne med ondt i maven, er det idag jeg ikke kan komme på job, fordi vi ikke har råd til diesel.. nøj det kan mærkes.  

Føler med dig  og ingen gode råd herfra 

Anmeld Citér

20. februar 2022

KmLarsen1

Profilbillede for KmLarsen1
Anonym skriver:

Det er så hårdt! 

Vi har slet ikke plads i budgettet til at alting stiger på den måde . 

Sønnen skulle være startet til håndbold i næste måned, men det må droppes pga pris stigninger.. 

Hader at vågne med ondt i maven, er det idag jeg ikke kan komme på job, fordi vi ikke har råd til diesel.. nøj det kan mærkes.  

Føler med dig  og ingen gode råd herfra 

Har du undersøgt om der er en fritidspas-ordning i din kommune? Mange kommuner yder tilskud til fritidsinteresser, hvis man har en husstandindkomst under et bestemt beløb (typisk det samme, hvor man opnår tilskud til børnehave osv)

Anmeld Citér

20. februar 2022

Anonym

KmLarsen1 skriver:

Har du undersøgt om der er en fritidspas-ordning i din kommune? Mange kommuner yder tilskud til fritidsinteresser, hvis man har en husstandindkomst under et bestemt beløb (typisk det samme, hvor man opnår tilskud til børnehave osv)

Nej det har jeg ikke. Det vil jeg gøre

Vi har tilskud til institution, men ikke friplads. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.