Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Darling skriver: Jeg fødte her 13:28
Jeg fødte her 13:28
Stort tillykke!
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Darling skriver: Tusind tak det gik super hårdt, men hold nu op hvor var det hårdt og vildt
Tusind tak det gik super hårdt, men hold nu op hvor var det hårdt og vildt
Stort tillykke med fødslen Det tror jeg på! Altså at det var en vild oplevelse! Sejt klaret Uh det er også min første fødsel jeg går i møde her, har termin på lørdag.Hvordan med barnet, har han brug for noget hjælp, nu han kom tidligt eller er det uproblematisk?
ST87 skriver: Stort tillykke med fødslen Det tror jeg på! Altså at det var en vild oplevelse! Sejt klaret Uh det er også min første fødsel jeg går i møde her, har termin på lørdag.Hvordan med barnet, har han brug for noget hjælp, nu han kom tidligt eller er det uproblematisk?
Godt nok er det her min tredje fødsel jeg gå i møde. Har termin på søndag. Men vildt du har termin 1 dag før mig. Bliver spændende.
Vi skal lige være indlagt i op til et uge fordi han betegnes som for tidligt født da jeg ikke var min 37+0 lidt øv da min kæreste desværre ikke kan sove her, men så længe baby har det godt så går det nok jeg havde en rigtig god fødsel, den var så god, og jeg er allerede ret oveni hvilket er super skønt!
Vi må have fået flere babyer i tråden nu?
Vores lille pige kom d. 5/9, 3 dage før termin, ved hjemmefødsel Hun er vores 1.
Sommersol2021 skriver: Vi må have fået flere babyer i tråden nu? Vores lille pige kom d. 5/9, 3 dage før termin, ved hjemmefødsel Hun er vores 1.
Stort tillykke med bette pigen. sjovt nok hun har nu fødselsdag samtidig med min lille pige som fyldte 4 år D.5/9
og hmm nej ikke nogen baby til os endnu. Og der intet tegn på noget overhovedet og jeg som har en tid på hospitalet på fredag om en vurdering om jeg skal sættes igang eller ej. Jeg er idag 41+3 og trejdegangs gravid
Stort tillykke med hende
Ingen baby her endnu
Termin på tirsdag, og efterhånden meget utålmodig, uden tegn på noget! Min krop gør ondt, alt er besværligt + tungt og vi vil bare gerne have vores lille dreng i armene
Vores lille pige Ronja, kom d. 10/9 præcis en uge efter termin
Hun er vores første
ST87 skriver: Vores lille pige Ronja, kom d. 10/9 præcis en uge efter termin Hun er vores første
Stort tillykke med bette pigen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128