Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jolle88 skriver: Den var så fiiiin og lignede et rigtig menneske nu! Det helt vildt at se
Den var så fiiiin og lignede et rigtig menneske nu! Det helt vildt at se
Det var godt. hvor må det være rart og hyggelig at se den bette i maven. jeg glæder mig og samtidig er jeg nervøs og spændt på om alt er okay. Når jeg skal til NF scanning D.2 marts.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Soife skriver: 9+1 imorgen og synes ikke jeg har så mange symptomer mere, udover oppustet og nogle gange kvalme Er SÅ nervøs for at noget går galt… Har bestilt scanning imorgen, og håber at se at vores lille blop har det godt
9+1 imorgen og synes ikke jeg har så mange symptomer mere, udover oppustet og nogle gange kvalme
Er SÅ nervøs for at noget går galt…
Har bestilt scanning imorgen, og håber at se at vores lille blop har det godt
Ja prøv ikke at ligge for meget i det med symptomer. Den bette ligger nok og hygger sig.
Sommersol2021 skriver: Forstår godt bekymringen. Men mon ikke der ligger en fin en når du bliver scannet i morgen. Symptomer kan jo sagtens komme og gå og du har stadig nogen Opdater os gerne i morgen!
Forstår godt bekymringen. Men mon ikke der ligger en fin en når du bliver scannet i morgen. Symptomer kan jo sagtens komme og gå og du har stadig nogen Opdater os gerne i morgen!
Jeg havde en fin lille sprællende baby i maven
Er der andre som døjer med meget oppustet mave (især øverst på maven). Jeg har generelt kvalme og ømhed i den øverste del af maven, det undrer mig at det er der det sidder. Er det hormonerne der påvirker hele maven så meget? Synes kvalmen er ulidelig disse dage, er 9+2. Min mave virker konstant fuld, som om jeg har spist masser af junk, selvom jeg ikke har.
Mælkebøtten1990 skriver: Er der andre som døjer med meget oppustet mave (især øverst på maven). Jeg har generelt kvalme og ømhed i den øverste del af maven, det undrer mig at det er der det sidder. Er det hormonerne der påvirker hele maven så meget? Synes kvalmen er ulidelig disse dage, er 9+2. Min mave virker konstant fuld, som om jeg har spist masser af junk, selvom jeg ikke har.
Jeg er også oppustet hele tiden og kan føle der er uro i maven. Føler dog ikke det er der kvalmen sidder, men at den gør oprør når jeg snart skal kaste op.
Jeg er 12+0 i dag og de seneste dage er kvalmen virkelig blevet mild 9+ var jeg stadig døende. Håber du også snart får bedring.
Sommersol2021 skriver: Jeg er også oppustet hele tiden og kan føle der er uro i maven. Føler dog ikke det er der kvalmen sidder, men at den gør oprør når jeg snart skal kaste op. Jeg er 12+0 i dag og de seneste dage er kvalmen virkelig blevet mild 9+ var jeg stadig døende. Håber du også snart får bedring.
Årh det lyder godt, der er lys for enden af tunnelen troede ikke jeg ville få det så elendigt, er helt bekymret for om jeg kan arbejde, de sidste dage har været på kanten til at tage hjem. Jeg håber det snart giver sig lidt, føj hvor er det drænende konstant at skulle kaste op
Mælkebøtten1990 skriver: Årh det lyder godt, der er lys for enden af tunnelen troede ikke jeg ville få det så elendigt, er helt bekymret for om jeg kan arbejde, de sidste dage har været på kanten til at tage hjem. Jeg håber det snart giver sig lidt, føj hvor er det drænende konstant at skulle kaste op
Ja det er virkelig hårdt med arbejde når man har det så dårligt. Jeg ved ikke hvad jeg havde gjort uden muligheden for at arbejde hjemme
Nå, de damer..
Det må da snart være tid til nogle NF-scanninger i denne gruppe? :-)
Jeg kan se at Love Angel skal den 2. marts, som jo er lige om lidt. Hvad med jer andre? :-)
Jeg skal på tirsdag d. 1
Nå, de damer.. Det må da snart være tid til nogle NF-scanninger i denne gruppe? :-) Jeg kan se at Love Angel skal den 2. marts, som jo er lige om lidt. Hvad med jer andre? :-)
Jeps du har ret. Jeg har den 2 marts. og jeg er ved at gå til af at vente. Jeg giver en Update når jeg har været til NF scanning. Jeg skal tidlig morgen kl 8:10
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128