Hvor længe inden børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2022

Kir

Ca 8 mdr da vi besluttede at prøve, jeg blev gravid da vi havde kendt hinanden 1 år men vi var også 35 år da vi mødte hinanden, det havde helt sikkert noget at sige  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Vi fik vores første en måned inden vi havde været sammen i 10 år

Vi mødtes i gymnasiet og skulle have uddannelse færdig først. Da jeg havde arbejdet et år og fået fast job, gik vi igang. Vi var begge 28 da vores første søn kom

Anmeld Citér

10. januar 2022

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hej. 
Hvor længe var i sammen inden i fik børn sammen? 

Knap 6 år. 

Anmeld Citér

10. januar 2022

Anonym

Det er mavefornemmelsen, der skal sige om det er rigtigt. 

Ingen af min daværende kærester har jeg været oprigtigt interessede i at få børn med. 

En af mine x-kærester forslog efter 1 måned sammen, at vi skulle prøve. Jeg var mega skruk, (og 25 år) men kunne af en eller anden grund ikke få min mavefornemmelse med. Vi aftale derfor at vente, til vi havde været sammen et år. Vi nåede aldrig dertil… han var utro med flere. Selvom vi faktisk boede sammen undervejs. 

Min nuværende mand havde jeg kun kendt ganske kort tid. Men min mavefornemmelse har hele tiden været, at det ville være et super match. Også som skilsmisseforældre. Og det var mit parametre. Ville jeg kunne være deleforældre med vedkommende? 
Ingen af mine X-er ville jeg dele barn med. De var bare umodne og store børn - selv dem der var ældre end mig. 

Da jeg blev gravid med min nuværende mand, var han kun i start tyverne, og jeg i sluttyverne. Men jeg var aldrig i tvivl om, at han er den, der SKAL være far til min børn. Han er også den allerbedste far. Han engagerer sig i alt med dem, bidrager til alt, ønsker alle det bedste og elsker dem med hver nerve - og det mærkes. 

At han så tilfældigvis også er den bedste kæreste for mig - giver mig lyst til at være den bedste udgave af mig selv, selvom han aldrig ville drømme om at bede det af mig - er et fantastisk plus. 

Jeg elsker den mand helt ind til marv og ben. Han er den største støtte og et kæmpe forbillede. 
det er han stadig her 8 år efter. Han er bare et bund reelt og roligt og ordentligt menneske. (Ja han har fejl - han roder nemt, glemmer sine nøgler) men han er grundlæggende et inspirerende og kærligt menneske som taler og tænker godt om andre. 

vi fik første barn 16 måneder inde i forholdet. Og nr 2 kom nogle år efter. Nu taler vi om en 3…. 

Så mavefornemmelsen er den vigtigste ting. Ikke tiden nødvendigvis. 

Anmeld Citér

10. januar 2022

Pb18

Vi havde været sammen 3 år og 9 måneder da vi fik vores første - det var ca 1 år efter vores bryllup og vi var i start/midt trediverne. Nu venter vi nr 2 og har været sammen i 7 år

Anmeld Citér

10. januar 2022

Soulaima

Vi havde været sammen i 3 år da vi fik vores første.. og vi har været sammen i 12 år nu

Anmeld Citér

10. januar 2022

lineog4

Jeg er en langsom starter, kan bedst det som er, og forandring pyha - og det til trods for, at jeg har drønet rundt og boet forskellige steder uden for Danmark. Men det med at flytte sammen, og få børn - det er for mig et kæmpe skridt. Vi flyttede sammen, da vi havde kendt hinanden I 10 år næsten på slaget, og der var jeg blevet gravid med en upser (ellers havde vi nok aldrig fået børn). 

Men jeg kunne roligt hae gjort det efter et år, for mij nu mand er verdens bedste far, stabil, kan klare mit hysteri og urimelighed og har støttet mig i alle de år både i mine ideer on snart utallige uddannelser som altid lige kommer først, og han har været min klippe når verden gjorde ondt - jeg var det forhåbentlig også, da vores fælles verden gjorde ondt og vi mistede vores datter.

Jeg tror egentlig ikke de 10 år har gjort en egentlig forskel, men det var bare mig der skulle være parat.

Anmeld Citér

10. januar 2022

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Hej. 

Vi havde været sammen i 6 år før jeg blev gravid. Men det handlede primært om at vi var unge, og selvfølgelig ikke skulle have børn så tidligt. Havde vi mødtes senere i livet havde vi nok fået børn sammen lidt før. 
Vi var 14 og 19 år da vi fandt sammen. Jeg var 21 da vi fik vores første, knap 22. 

Anmeld Citér

10. januar 2022

Black Rose

Anonym skriver:

Hej. 

Vi havde været sammen i 3,5 år, da vi fik den første. Vi var henholdsvis 23 og 24 år ved første barn. I dag har vi to børn og det er syv år siden vi fandt sammen  

Anmeld Citér

10. januar 2022

mor til 2 skønne piger .

Anonym skriver:

Hej. 

3 måneder første gang ( &nbsp 

anden gang 5 år

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.