Hvor længe inden børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2022

B&J

Vi havde været sammen i lidt over 1år, jeg troede ikke jeg så nemt kunne blive gravid fordi det havde jeg fået at vide pga min overvægt dengang, så vi aftalte at jeg stoppede på p-pillerne og sker det ja så sker det. Der var så 2 smukke streger og en baby i maven efter 3 mdr

nu er han så snart 12 og vi har en lille by på vej til marts og til august har mig og manden været sammen i 14 år 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2022

Anonym

Lige knap 2 år, for mit vedkommende alt for hurtigt til hvad jeg kunne have ønsket mig, men jeg er også knap 37. Havde jeg været 27, så havde der nok gået et par år mere. 

Anmeld Citér

10. januar 2022

Anonym

Min eksmand og jeg havde kendt hinanden i 3 år da vi fik den første. Vi fik også et barn mere. 
Vi blev skilt og jeg mødte efter et årstid en ny mand. Det var virkelig et godt match og der var bare en følelse fra dag 1 af at det var det rigtige. 
Min “nye” mand tog virkelig godt imod mine 2 og var og er virkelig et stort forbillede for mine børn. Men det var vigtigt for mig/os at de trivedes i det at være skilsmissebørn og det at der flyttede en mand ind. 
Min mand og jeg havde havde kend hinanden i  5 år, da vi fik et barn. 

Anmeld Citér

10. januar 2022

Komnubaby3

Vi har været sammen i 5 år, og prøver at få vores første barn sammen. Jeg har to drenge i forvejen på 11 og 8 år ��

Anmeld Citér

10. januar 2022

Anonym

Anonym skriver:

Hej. 
Hvor længe var i sammen inden i fik børn sammen? 

1 år inden første graviditet.... dog blev flere graviditer først til noget efter år. Og vi fik  ores første efter 3 år 

Anmeld Citér

10. januar 2022

BabyIgen2022

10 år, men vi mødte også hinanden i starten af min studietid.

Anmeld Citér

10. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

da vi mødtes (min nuværende mand og jeg) var han 18 år og jeg var 19 år. Så ret unge, vi var kærester i 2 år. Præcis efter de 2 år bliv vi forlovede. Også gik der 2 år mere så bliv vi gift. Og det var også der vi forsøgte at få et barn sammen. Jeg bliv gravid på 3 cyklus. Nu er min mand 32 år og jeg 33 år og nu har vi været sammen i 12 år og vi venter barn nr 3

Anmeld Citér

10. januar 2022

Anonym

2 forskellige forhold.

Den første partner 3.5 år før jeg fødte

Den anden partner 1 år og 9 mdr før jeg fødte

Anmeld Citér

10. januar 2022

Nenime

Vi havde været sammen i 11 år da vores datter kom til verden. Vi mødtes i 2.g og skulle derfor lige etablere os, have uddannelser og fast arbejde (eller, det var ikke noget vi absolut skulle, men vi prioriterede det). Vi er blevet gift i år, efter 15 år sammen, og vi venter nu en lillebror til marts. 

Anmeld Citér

10. januar 2022

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984

Begyndte på baby da vi havde været kærester i 4 år, og lige var blevet gift. Året efter kom baby. Hun blir 12 i år og vi fejrer kobberbryllup i denne måned. Vi mødtes i 2005

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.