Hvor længe inden børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.515 visninger
39 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. januar 2022

Anonym trådstarter

Hej. 
Hvor længe var i sammen inden i fik børn sammen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2022

Anonym

7 måneder før graviditet, der endte i vores første barn. Vi har nu 2 børn er sammen 8 år. 

Anmeld Citér

10. januar 2022

CAE

Profilbillede for CAE

Vi havde været sammen knap 5 måneder, da jeg blev (planlagt) gravid. Venter nu vores barn nummer 3

Anmeld Citér

10. januar 2022

Kontrast

Min eksmand og jeg fik vores søn lige før vores 2-årsdag. Vi var 25 år dengang, og min søn fylder 12 i år.

Anmeld Citér

10. januar 2022

Optimom

Profilbillede for Optimom

Vi mødte hinanden på studiet og flyttede sammen efter to år. Vi fik vores første barn efter et år på arbejdsmarkedet og fem år sammen. Der var vi midt i tyverne. 

Jeg tror også det afhænger af hvor man ellers er i livet og hvad man ellers gerne vil bruge det på. Langt de færreste af vores venner har først fået børn i start trediverne. Uanset om de har været sammen i to eller ti år.

Anmeld Citér

10. januar 2022

Anonym

1,5 år efter var jeg gravid med vores 1. Vi venter nu nummer 3 og har været sammen i +10 år 

og man får børn hurtigt eller langsomt er egentlig ligegyldigt, bare man er enige om at det er det man gerne vil et forhold kan gå i stykker efter 9 mdr eller 9 år,, man kan aldrig vide det 

Anmeld Citér

10. januar 2022

SassAs

5 år, men vi mødtes også da vi var 18 og 22 år. Vi har været sammen i 12 år snart og har en dreng på 5,5 år og en pige, som er i himlen (hun ville være 6,5 år). 

Anmeld Citér

10. januar 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Hej. 
Hvor længe var i sammen inden i fik børn sammen? 

Vi har ingen børn endnu (mistet 3 gange), men vi startede med at forsøge da vi havde været sammen lidt over 7 år

Anmeld Citér

10. januar 2022

Mamman

Profilbillede for Mamman

7,5 år fra vi begyndte at komme sammen til jeg blev gravid

Anmeld Citér

10. januar 2022

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Vi havde været sammen i 4 mdr., da vi snakkede om at begynde på baby 2 mdr. efter.. Men der var jeg så åbenbart allerede gravid .. 

Det forklarede så også, at jeg sad og tudbrølede under vores samtale om børn.. Jeg var propfyldt med hormoner uden at vide det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.