Det er mig med corona igen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.591 visninger
50 svar
26 synes godt om
19. december 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ

Ja, jeg fik en pcr test i tirsdags - negativ. 
men kviktest fredag - negativ. 
igår og idag er mine symptomer i den grad taget til. 
jeg kan ingenting smage - som i ikke engang en citron eller mine yndlingschips! 
jeg ikke lugte en karry sild og min shampoo. 
jeg er forvirret - er der stadig mulighed for corona når min kviktest i fredags var negativ? 
jeg hoster og er død snottet. Men - hvad gør man? Tager på job? Det må man jo godt med forkølelse… men ér der reel mulighed for corona? Endnu? 
help 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2021

Mom

Profilbillede for Mom
CKJ skriver:

Ja, jeg fik en pcr test i tirsdags - negativ. 
men kviktest fredag - negativ. 
igår og idag er mine symptomer i den grad taget til. 
jeg kan ingenting smage - som i ikke engang en citron eller mine yndlingschips! 
jeg ikke lugte en karry sild og min shampoo. 
jeg er forvirret - er der stadig mulighed for corona når min kviktest i fredags var negativ? 
jeg hoster og er død snottet. Men - hvad gør man? Tager på job? Det må man jo godt med forkølelse… men ér der reel mulighed for corona? Endnu? 
help 

Kvik testene har vist en høj fejlrate ved negativ test, og jeg kender flere der fik negativ kvik test svar, men fik positiv pcr test svar.

Så mit råd er, med dine symptomer i mente, at du ikke tager på arbejde, men får taget endnu en pcr test.

Anmeld Citér

19. december 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ
Mom skriver:

Kvik testene har vist en høj fejlrate ved negativ test, og jeg kender flere der fik negativ kvik test svar, men fik positiv pcr test svar.

Så mit råd er, med dine symptomer i mente, at du ikke tager på arbejde, men får taget endnu en pcr test.

Ægte? En negativ kviktest og så en positiv pcr?

Anmeld Citér

19. december 2021

Måskemor

Jeg har også lige haft en slem forkølelse hvor jeg intet kunne smage og negativ coronatest. 
hvis du er meget forkølet ville jeg blive hjemme. Ikke fedt for nogen at fange en forkølelse (og slet ikke op til jul). Derudover tænker jeg, at det nok heller ikke er rart for dig at være på arbejde, hvor folk måske kan se lidt skævt til dig hvis du nyser og snotter :-)

Anmeld Citér

19. december 2021

fehår

Med dine symptomer ville jeg blive hjemme, Corona eller ej. Ellers risikerer du jo bare at smitte andre og sætte dem i samme dilemma.

Anmeld Citér

19. december 2021

Mom

Profilbillede for Mom
CKJ skriver:

Ægte? En negativ kviktest og så en positiv pcr?

Jep, desværre.

Dertil at du også hoster, så syntes jeg slet ikke at du skal tage på job.

Anmeld Citér

19. december 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ
Måskemor skriver:

Jeg har også lige haft en slem forkølelse hvor jeg intet kunne smage og negativ coronatest. 
hvis du er meget forkølet ville jeg blive hjemme. Ikke fedt for nogen at fange en forkølelse (og slet ikke op til jul). Derudover tænker jeg, at det nok heller ikke er rart for dig at være på arbejde, hvor folk måske kan se lidt skævt til dig hvis du nyser og snotter :-)

Du har ret. 
har du fået din smagssans igen? Og lugtesans? 
det er sygt ubehageligt 

Anmeld Citér

19. december 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ
Mom skriver:

Jep, desværre.

Dertil at du også hoster, så syntes jeg slet ikke at du skal tage på job.

Du har ret. 
tak

Anmeld Citér

19. december 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ
fehår skriver:

Med dine symptomer ville jeg blive hjemme, Corona eller ej. Ellers risikerer du jo bare at smitte andre og sætte dem i samme dilemma.

Det er sandt..

Anmeld Citér

19. december 2021

Måskemor

CKJ skriver:

Du har ret. 
har du fået din smagssans igen? Og lugtesans? 
det er sygt ubehageligt 

Ja, der varede kun 48 timers tid. Kunne antyde lidt smag hvis jeg var flittig med næsespray.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.