Tin skriver:
Altså jeg taler hverken om ikke at leve og barrikere sig!! Jeg svare på TS spørgsmål!! Og det gør jeg selvfølgelig ud fra egen mening og hvad ville jeg selv gøre. Og nej - jeg ville ikke tage afsted!!
Nu smitter lungebetændelse jo ikke...og fordi corona smitter ret voldsomt, så vægter jeg helt klart at kunne være sammen med (hele) familien i julen, frem for at se et teater stykke!
Og nu må jeg "desværre" også italesætte, det faktum at jeg nu 2 gange må forsvare mit svar! Jeg svare udelukkende på TS spørgsmål, ud fra egne betragtninger !!
Og nej, jeg ville ikke tage til et teaterstykke så tæt på jul, der vægter jeg så åbenbart julen højere!
Jeg tror ikke, at der er nogen af os, der tager afsted, der vægter arrangementet højere end julen. For mit eget vedkommende er julen da vigtigere, men på trods af de høje smittetal lige nu, vurderer jeg ikke, at risikoen for at blive smittet er så stor, at jeg ikke tør deltage i disse arrangementer. Det er trods alt kun få mennesker jeg vil komme tæt på, og der er en virklig lille risiko for, at lige præcis de mennesker har corona.
En afvejning af risikoen for smitte og ønsket om, at jeg selv og mine børn stadig kan leve livet også i juletiden, så falder det ud til, at vi tager afsted. Vi har så heller ikke nogen særligt sårbare personer, vi skal være sammen med i den kommende tid. Bedsteforældrene klassificeres godt nok som sårbare pga. alder men de er friske og har alle lige fået deres booster.
Anmeld
Citér