Anonym skriver:
Hej, jeg har 2 teater billetter til en jule forestilling for børn. Havde bestilt dem for et godt stykke tid siden
Men jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg skal tage afsted med min søn, nu hvor corona er blusset rigtig meget op igen. Han er ligeså glad for teater som jeg, og jeg vil jo bare gerne give ham gode oplevelser og minder.
Jeg er vaccineret, og vi bliver begge testet jævnligt.
Ville I turde tage afsted?
Jeg har lige været syg med corona, Omikron varianten. Min mand og 3 hjemmeboende børn var også positive.
Jeg er netop i dag ude af isolation efter 14 dage! Jeg var virkelig hårdt ramt og kæmper lige nu med vejrtrækningen, der er klart nedsat og så selvfølgelig manglende smags og lugtesans. Børn og mand havde knap nogle symtomer! Vi er alle vaccineret.
Grunden til jeg reagerer på dit opslag er egentlig at jeg er træt af at høre på, at corona jo kun er en forkølelse. Ingen af mine ældre nærmeste ville kunne overleve at hive efter vejret som jeg gør pt.
Jeg ville helt ærligt ikke sætte julen over styr pga et teater stykke. Altså jeg havde feber der fløj op og ned. Og jeg er ellers sund og rask. Jeg kunne med nød spise og tvinge væske indenbords...men kan et lille barn det itilfælde af at blive ligeså ramt.
Ved godt at vi endelig ikke skal synes at corona skal styre vores liv....men jeg vil egentlig godt nok være ked af at få det her igen, og nu forstår jeg langt bedre hvorfor især ældre, har så svært ved at komme igennem et corona forløb.
Nej, skån jer for det, og bliv hjemme.
Anmeld
Citér