Anonym skriver:
Skån jer for det..? Du mener at man skal skåne sig fra at leve..? Det er super ærgerligt af du har haft et træls forløb - jeg håber du kommer dig hurtigt. Men hvis man gerne vil beskytte sig må man jo selv isolere sig eller spritte mere af. Vi er i Thailand og her var det værste at få en positiv test inden afrejse. jeg holdt afstand og var panisk den sidste måned.
For mig er det dog generelt ikke mere farligt at tage i bio eller i teater end det er at tage på arbejde. Jeg sidder i en kantine med 50 mennesker og spiser frokost.
Jeg savner et svar på, hvad man skal gøre, fra dem der insisterer på restriktioner/ hjemmeskoling/ tests i massevis osv. corona går ikke væk..?? Skal vi blive ved med af sende børn hjem fra skole og arbejde hjemme..? Lukke med for koncerter, sportsbegivenheder, nattelivet osv Med de økonomiske og psykiske konsekvenser..? Vi kan ikke arbejde hjemme i de næste 5-10 år, undvære rejser osv. det er for meget godt liv der bliver spildt og det er unødvendigt.
Jeg sagde da hvis ikke man skulle "Skåne sig for at leve"?? Gjore jeg?
Jeg tænker bare, at den enkelte familie vel har planer i julen.... og jeg ville ikke risikere 14 dage i isolation hen over jul/nytår, for et enkel teater stykke og slet ikke hvis familien skal være samme med ældre eller sårbare. Og man smitter trods alt 48 timer før symtomer/påvist test, så man kan trods alt nå at smitte nogle man ikke ønsker! Især her i julen!
Så inden du tilegner mig meninger jeg ikke har, eller ord jeg ikke har skrevet, så start med at læse mit opslag!
Desuden er det "bare" min mening og måske et perspektiv der ikke er overvejet, også må TS jo gøre hvad hun finder bedst.
Anmeld
Citér