breck skriver:
Hvis du har fået rigtig mange kommentarer om at du ikke bør klæde dem ens tror du så ikke at der er noget om snakken?
Jeg er selv tvilling og vi hadede begge to af blive iklædt det samme tøj (også når det var samme sæt i forskellige farver).
Det er min oplevelse at andre mennesker udover ens familie ikke er i stand til at se tvillinger som to individer og at klæde dem ens bekræfter kun andre i at de er én enhed frem for to.
Håber inderligt for dine tvillinger at du stopper med at klæde dem ens når de når skolealderen.
Nej det tror jeg faktisk ikke at der er. Så havde jeg nok ikke valgt som jeg gør.
Når mine drenge når skolealderen, så håber jeg da virkelig, at de selv har valgt deres tøj i mange år, ellers har jeg vist fejlet et helt andet sted i opdragelsen. Min store dreng på 4 år finder da selv sit tøj hver morgen, og det blander jeg mig ikke i, udover at han skal have en undertrøje på og lange ærmer her om vinteren.
Jeg synes bare det er vildt fjollet, at hvilket tøj man vælger eller ikke vælger at klæde sine små børn i, kan få andre mennesker til at se rødt på måde. Jeg synes godt nok der er mange andre ting, der er væsentligt for om børnene får en god og sund opvækst, end hvilket tøj de får på.
Anmeld
Citér