Synes det lyder utrolig besværligt og tidskrævende at klæde dem ens, for der kræver jo, at man har købt to af alting, at det er rent på samme tid og ikke mindst at det er det samme som ligger øverst i skuffen 
Jeg kan se det praktiske i at alle strømper er ens for hvis man så mister så har man 11 andre at parre dem med, men at have som princip at tøjet skal vlre ens, ville for et rodehoved som mig være en uoverkommelig opgave. Mine børn fik stort set altid det på som lå øverst også selvom de så lignede en forfejlet farvelade en gang imellem. Og var de endelig pænt klædt på, så tossede de igennem, spildte ned af blusen, rullede sig i mudder eller hvad der nu kan ske, så en eller flere beklædningsgenstande skulle skiftes og røg farve og mønster ideen med det samme.
Derudover så elsker jeg at købe, sy og strikke tøj til børn og med tvillinger kunne jeg kæbe og lave dobbelt, så det skulle da ikke spildes på noget der var helt ens 
Nå men mit svar er vel egentlig, hvad der føles lettest for det er vel det vigtigste i forhold til børns tøj, at det ikke skal tage uforholdsmæssigt lang tid at finde der frem, og man skal ikke få stress over, at den røde bluse ikke lige var der, eller den ikke passede med de grønne bukser.
Anmeld
Citér