Kan I se udvikling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har også prøvet siden januar  vildt nok… tillykke med graviditeten til dig også!

Jeg har vildt ømme bryster.. Kan nogen gange ikke være i min egen krop.. Også havde jeg en lille smule kvalme i forgårs - og når ja, så er jeg mega træt og stik/jag omkring lysken  hvad med dig?

Det er altså sjovt det her - vi følges jo mega meget af.

Jeg har også lidt murren og jag, og mine bryster er bare ømme. Ja faktisk helt op til armhulen næsten. Og så er jeg SÅ træt at jeg falder i søvn kl 20.00 ish på sofaen

Tak så dejligt det endelig er lykkedes for os begge. 
ved du om der er lavet en hemmelig terminsgruppe på FB? Har ikke kunne finde en.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er altså sjovt det her - vi følges jo mega meget af.

Jeg har også lidt murren og jag, og mine bryster er bare ømme. Ja faktisk helt op til armhulen næsten. Og så er jeg SÅ træt at jeg falder i søvn kl 20.00 ish på sofaen

Tak så dejligt det endelig er lykkedes for os begge. 
ved du om der er lavet en hemmelig terminsgruppe på FB? Har ikke kunne finde en.

Ja, det er lidt sjovt, at vi har det på samme måde og er lige langt henne begge to

jo, jeg er medlem af gruppen “Terminsgruppe juli 2022”. Den er privat men ikke hemmelig

Anmeld Citér

17. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Ja, det er lidt sjovt, at vi har det på samme måde og er lige langt henne begge to

jo, jeg er medlem af gruppen “Terminsgruppe juli 2022”. Den er privat men ikke hemmelig

Jeg fandt begge grupper

Anmeld Citér

17. november 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg fandt begge grupper

Godt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.