Kan I se udvikling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2021

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Jeg har været gravid fire gange, og i tre graviditeter kunne jeg se en tydelig udvikling. Stregen gik fra svag til kraftigere end kontrolstregen over en 4 dage.

MEN i min tredje graviditet var der ingen udvikling rigtig, og jeg havde svage tests frem til uge 6, hvor jeg endelig stoppede med at teste. Resultatet var en sund og rask datter. 

Stop med at teste. Træk vejret ned i maven. Du er gravid, tro på det. Du kan ikke gøre til eller fra, så du kan ligeså forsøge at slappe af.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2021

Anonym trådstarter

Opdatering:

der er udvikling

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. november 2021

Charl90

Anonym skriver:

Opdatering:

der er udvikling

Tydeligt positiv hele vejen, så bare stop med denne tillykke

Anmeld Citér

17. november 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

Tydeligt positiv hele vejen, så bare stop med denne tillykke

Yes, så stopper jeg hysteriet her :’D! Lol

Anmeld Citér

17. november 2021

Anonym

Jeg har haft lidt samme tendens og været bekymret. De er tydelige men udvikler sig ikke så meget mere.
Min læge sagde at jeg skulle stoppe “testhysteriet”. Uden menstruation og med disse streger er jeg altså gravid.

Stregerne kan svinge meget men når de først har denne tydelighed er det begrænset hvor meget mere de kan udvikle sig. Som hun sagde så måler de kun tilstedeværelsen af hcg og ikke mængden. De første par dage vil man se en udvikling men den stopper altså på et tidspunkt. 
så tillykke til os - vi er gravide

jeg vedhæfter lige mine test også.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. november 2021

Anonym

Hvor langt er du henne?

Anmeld Citér

17. november 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har haft lidt samme tendens og været bekymret. De er tydelige men udvikler sig ikke så meget mere.
Min læge sagde at jeg skulle stoppe “testhysteriet”. Uden menstruation og med disse streger er jeg altså gravid.

Stregerne kan svinge meget men når de først har denne tydelighed er det begrænset hvor meget mere de kan udvikle sig. Som hun sagde så måler de kun tilstedeværelsen af hcg og ikke mængden. De første par dage vil man se en udvikling men den stopper altså på et tidspunkt. 
så tillykke til os - vi er gravide

jeg vedhæfter lige mine test også.

De ligner altså vildt meget mine…  Og ja, hun har nok ret.. Men det hele er så spændende og nyt, og når man har prøvet i 1 år og pludselig står med en mega positiv test, så er det svært “bare” lige at lægge bekymringerne væk..  men ja, vi er gravide og tillykke til os begge

Anmeld Citér

17. november 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor langt er du henne?

4+1, men kan sagtens være længere henne, da jeg ikke ved, hvornår jeg helt præcist havde ægløsning

Anmeld Citér

17. november 2021

Anonym

Det lyder lidt som mig  vi har forsøgt siden januar, og nu er man bare fyldt med bekymringer om at det kan gå galt. Men ja.. teste fra nu af viser jo intet ��
jeg har besluttet mig for at smide de sidste test ud, for ikke at stresse mig selv mere  Og så tillade mig at nyde det og tænke gode tanker

jeg er 4+3 så vi er meget tæt på hinanden. Har du nogen symptomer ? 

Anmeld Citér

17. november 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det lyder lidt som mig  vi har forsøgt siden januar, og nu er man bare fyldt med bekymringer om at det kan gå galt. Men ja.. teste fra nu af viser jo intet ��
jeg har besluttet mig for at smide de sidste test ud, for ikke at stresse mig selv mere  Og så tillade mig at nyde det og tænke gode tanker

jeg er 4+3 så vi er meget tæt på hinanden. Har du nogen symptomer ? 

Jeg har også prøvet siden januar  vildt nok… tillykke med graviditeten til dig også!

Jeg har vildt ømme bryster.. Kan nogen gange ikke være i min egen krop.. Også havde jeg en lille smule kvalme i forgårs - og når ja, så er jeg mega træt og stik/jag omkring lysken  hvad med dig?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.