Kan I se udvikling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2021

Anonym

Med farer for at blive ristet. 

Så må jeg indrømme at jeg ikke rigtigt kan se nogen forskel i dine test. Og at jeg personligt ikke har en god erfaring ( 5 stk sa)  når testene ikke udviklet sig markant over 2 - 3 dage.. Men håber ikke det er tilfældet for dig  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2021

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Jo hcg fordobles hver anden dag ca. men det betyder ikke at testen nødvendigvis slår kraftigere ud. Som sagt så har det meget at gøre med hvad og hvor meget væske du har indtaget, hvor meget du har tisset i løbet af natten/dagen inden testen tages osv.

Jeg kunne først teste positivt da jeg var5+3 og den var ultra svag. To dage før var den bragende negativ. Og hos lægen i uge 8 da jeg skulle have lavet vandrejournal var den også mega svag.

Det giver mening  tak!!

Anmeld Citér

16. november 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Med farer for at blive ristet. 

Så må jeg indrømme at jeg ikke rigtigt kan se nogen forskel i dine test. Og at jeg personligt ikke har en god erfaring ( 5 stk sa)  når testene ikke udviklet sig markant over 2 - 3 dage.. Men håber ikke det er tilfældet for dig  

Årh shit…. Er mega nervøs nu

Anmeld Citér

16. november 2021

Charl90

Anonym skriver:

Årh shit…. Er mega nervøs nu

Ingen grund til at blive nervøs.

Du har en positiv test. Stop med at test

G tests er ikke beregnet til at kontrollere en dialog i hcg. Det er den slet ikke præcis nok til, det skal man tage blodprøver hos lægen for

Anmeld Citér

16. november 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Jeg synes heller ikke at jeg ser den store udvikling,  har altid fået en tydlig udvikling i mine test i mine sunde graviditeter og stangernde test / minimal udvikling når mine graviditeter er blevet ufrivilligt afbrudt.

Men som der er skrevet længere oppe er det jo heldigvis slet ikke sikkert er tilfældet her.  

Anmeld Citér

16. november 2021

Anonym trådstarter

Der er godt nok delte meninger

Anmeld Citér

16. november 2021

Anonym

Jeg fik afvide jeg heller ikke skulle bekymre mig om hvorvidt den udviklede sig mere osv. For den var positiv nok, så jeg skulle ikke tænke mere på det. 

Det ende som en missed abort. 

Anmeld Citér

16. november 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
Anonym skriver:

Der er godt nok delte meninger

Jeg kan desværre heller ikke se den store udvikling. Der er jo ikke noget rigtigt og forkert svar, folk svarer jo ud fra hvad de har af erfaringer.

Jeg synes du skal vente nogle dage og teste igen. Der er jo heldigvis også solstrålehistorier, men jeg ville forberede mig på at det nok ikke blev, hvis det var mig. 

Held og lykke med det

Anmeld Citér

16. november 2021

Savanna

Profilbillede for Savanna

Lad være med at teste mere, og lad andres erfaringer være hvad de er - erfaringer. 
Du er gravid, og intet vi skriver kan gøre dig mere eller mindre gravid.

Så nyd det.

Det kan gå galt (for det sker jo), men at teste videre siger ikke ret meget. 

tillykke

Anmeld Citér

16. november 2021

fehår

Jeg har været gravid fire gange, og i tre graviditeter kunne jeg se en tydelig udvikling. Stregen gik fra svag til kraftigere end kontrolstregen over en 4 dage.

MEN i min tredje graviditet var der ingen udvikling rigtig, og jeg havde svage tests frem til uge 6, hvor jeg endelig stoppede med at teste. Resultatet var en sund og rask datter. 

Stop med at teste. Træk vejret ned i maven. Du er gravid, tro på det. Du kan ikke gøre til eller fra, så du kan ligeså forsøge at slappe af.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.