Kan I se udvikling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.346 visninger
33 svar
14 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. november 2021

Anonym trådstarter

Hej  
kan i se udvikling i disse teste som jeg har taget siden søndag? 
den nederste er fra i morges…

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2021

123321

Profilbillede for 123321

Ser da godt ud synes jeg! 

Anmeld Citér

16. november 2021

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg synes det ligner der er mere farve i fra 1 til 5...

Anmeld Citér

16. november 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Hej  
kan i se udvikling i disse teste som jeg har taget siden søndag? 
den nederste er fra i morges…

De er da super flot positive. Du behøver slet ikke teste hver dag. Tydeligheden fortæller intet om graviditeten. Den fortæller bare du er gravid.  

Siger det i en god mening. For du stresser og bekymre dig selv helt unødigt. I morgen kan den være svagere fordi du måske har drukket mere eller tisset mere og koncentrationen er så ikk ligeså stor også vil du blive nervøs. 

nyd du har en super flot positiv test. Mere behøver du ikke tillykke

Anmeld Citér

16. november 2021

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

De er da super flot positive. Du behøver slet ikke teste hver dag. Tydeligheden fortæller intet om graviditeten. Den fortæller bare du er gravid.  

Siger det i en god mening. For du stresser og bekymre dig selv helt unødigt. I morgen kan den være svagere fordi du måske har drukket mere eller tisset mere og koncentrationen er så ikk ligeså stor også vil du blive nervøs. 

nyd du har en super flot positiv test. Mere behøver du ikke tillykke

Årh, tusinde tak… det giver mig virkelig ro i maven. Mange tak for den søde besked

Anmeld Citér

16. november 2021

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Jeg synes det ligner der er mere farve i fra 1 til 5...

Kan det være fordi, de er tørret ud?

Anmeld Citér

16. november 2021

Anonym trådstarter

123321 skriver:

Ser da godt ud synes jeg! 

Dejligt

Anmeld Citér

16. november 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Årh, tusinde tak… det giver mig virkelig ro i maven. Mange tak for den søde besked

Det var da så lidt.
mange tror desværre at man kan følge graviditet på udvikling. Men det er slet ikk tilfældet. Den måler bare hvorvidt der er hcg i urinen

Anmeld Citér

16. november 2021

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Det var da så lidt.
mange tror desværre at man kan følge graviditet på udvikling. Men det er slet ikk tilfældet. Den måler bare hvorvidt der er hcg i urinen

Men er det ikke noget med, at HCG fordobler hvert 2. døgn så derfor bliver stregen også mere tydeligt, fordi den opfanger HCG hurtigere end sidste uge, hvor jeg ikke havde så meget i kroppen. Giver det mening ?

Anmeld Citér

16. november 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Men er det ikke noget med, at HCG fordobler hvert 2. døgn så derfor bliver stregen også mere tydeligt, fordi den opfanger HCG hurtigere end sidste uge, hvor jeg ikke havde så meget i kroppen. Giver det mening ?

Jo hcg fordobles hver anden dag ca. men det betyder ikke at testen nødvendigvis slår kraftigere ud. Som sagt så har det meget at gøre med hvad og hvor meget væske du har indtaget, hvor meget du har tisset i løbet af natten/dagen inden testen tages osv.

Jeg kunne først teste positivt da jeg var5+3 og den var ultra svag. To dage før var den bragende negativ. Og hos lægen i uge 8 da jeg skulle have lavet vandrejournal var den også mega svag.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.