De der bleer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2009

Lone Jakobsen

Hjaltesmor skriver:

Jeg ved ikke, om der var nogle af dem med i testen. De har jo nok ikke testet alle bleer på markedet, men er der ikke noget med, at astma og allergi-forbundet anbefaler, at man bruger det MINDST skadelige, hvilket jo ikke er det samme som helt Uskadelige?

Jeg har ikke sat mig så meget ind i det, da vi ikke bruger engangsbleer herhjemme. Jeg læste bare en masse test, fordi vi på et tidspunkt overvejede at have en pakke backup-bleer liggende, men blev skræmt af alle de kemikalier, der især går ud over drengebørn (som vi har), så vi holder os helt fra dem.

uh er ikke helt sikker. mener bare at produktet ikke må indeholde nogen former for allegifremkaldende stoffer hvis de skal have deres stempel.

jeg opdagede nemlig at det kun er de bleer man kan købe i Rema 1000 som er godkendt af dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

copt

Vi bruger Pampers og er ret glade for dem for de sidder højt oppe og undgår derfor for det meste uheld med at der kommer noget på tøjet. Vi har tidligere brugt Libero men synes efterhånden at vi havde for mange uheld så vi skiftede.

Jeg har tjekket Pampers hjemmeside og under FAQ står der at de er deklareret i samarbejde med astma og allergi forbundet, der er hverken parfume eller lotion i, der er vaseline som skulle forebygge røde numser. Siden astama og allergi forbundet har været inde over så er jeg ret fortøstningsfuld.  Omkring Libero så er de 3 første størrelser lige blevet svanemærket og der er altså heller ikke parfume eller noget i. Omkring dem fra Aldi så har jeg hørt om mange der efter lidt tid døjer med meget røde numser, men har ikke selv prøvet dem.

Jeg tror at det med bleer er ligesom religion, der er så mange forskellige meninger om hvad der er mest rigtig - så det bedste er nok at prøve sig frem.

Anmeld

29. oktober 2009

LauraLW

copt skriver:

Vi bruger Pampers og er ret glade for dem for de sidder højt oppe og undgår derfor for det meste uheld med at der kommer noget på tøjet. Vi har tidligere brugt Libero men synes efterhånden at vi havde for mange uheld så vi skiftede.

Jeg har tjekket Pampers hjemmeside og under FAQ står der at de er deklareret i samarbejde med astma og allergi forbundet, der er hverken parfume eller lotion i, der er vaseline som skulle forebygge røde numser. Siden astama og allergi forbundet har været inde over så er jeg ret fortøstningsfuld.  Omkring Libero så er de 3 første størrelser lige blevet svanemærket og der er altså heller ikke parfume eller noget i. Omkring dem fra Aldi så har jeg hørt om mange der efter lidt tid døjer med meget røde numser, men har ikke selv prøvet dem.

Jeg tror at det med bleer er ligesom religion, der er så mange forskellige meninger om hvad der er mest rigtig - så det bedste er nok at prøve sig frem.

hehe, tror du har helt ret! Altså det med religionen... det samme gælder sutteflasker, barnevogne og alt andet :-)

Anmeld

29. oktober 2009

N&J

Altså vi startede med libero, og prøvede så alle de forskellige billige på markedet, men er hver gang gået tilbage til libero, og så var der jo lige ekstra ekstra tilbud i bilka, så der købte vi (mig og min søster) til et halvt års forbrug. Der var tre pak i avisen til 235, men da vi så kom derover, så kostede tre-pakken kun 155, så vi havde lige vores forældre en tur med bilka og var selv inden et par gange, da det var 2 kasser pr. kunde, men bilka manden sagde at der var kommet en kæmpe lastbil fuld, så måske det var derfor de var såå billige.. så vi var super heldige.. og nu har vi 12 pakker (4 kasser) igen, så der er lidt endnu..

Anmeld

6. november 2009

MorTilGustav

Min søn er kun en uge gammel så det er ikke megen erfaring jeg har med bleer endnu.. Købte en pakke Huggies (baby størrelse 2-5 mener jeg) og synes faktisk de sidder rigtig godt. Der er en god elastik bagpå som jeg synes mangler på de Libero vi brugte på sygehuset.. Men er der nogen der ved om der er parfume og lotion i Huggies..!? Synes ik jeg ka finde nogen info om det på pakken

Anmeld

8. november 2009

copt

Cecilia84 skriver:

Min søn er kun en uge gammel så det er ikke megen erfaring jeg har med bleer endnu.. Købte en pakke Huggies (baby størrelse 2-5 mener jeg) og synes faktisk de sidder rigtig godt. Der er en god elastik bagpå som jeg synes mangler på de Libero vi brugte på sygehuset.. Men er der nogen der ved om der er parfume og lotion i Huggies..!? Synes ik jeg ka finde nogen info om det på pakken

Hej,

Tillykke med din søn :-) Jeg har lige tjekket Huggies hjemmeside og jeg synes ikke jeg kan finde nogle produltoplysninger :-( det er faktisk en ret dårlig hjemmeside. Men der er en mailadresse og et tlf.nr. man kan kontakte dem på, så kan du da få det af vide direkte fra dem.

kundeservice-dk@kcc.com

Telefonnummer: 44 36 06 06

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.