De der bleer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.265 visninger
25 svar
0 synes godt om
28. oktober 2009

LauraLW

jeg har hørt at pampers er fyldt med parfume... det har jeg hørt fra en der elsker libero...

Og jeg har hørt at libero er fyldt med parfume... hørt fra en der elsker pampers...

Er der nogen der VED noget om noget?

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

Lone Jakobsen

hmm...troede ikke at der stadig var parfume i bleer.

hvis du vil være sikker, så gå efter nogen med svanemærket... eller endnu bedre med...nogle der er godkendt af astma-allergiforbundet.

synes pampers har en skarp duft, og ved at de indeholder lotion (eller gjorde) men ved ikke med parfume

Anmeld

28. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

Pampers er ikke fyldt med parfume, men med lotion :0) vi brugte dem indtil for lidt siden, men Libero har sådan en dejig ellastik bag på :0) så dem bruger vi nu, de sidder bedst på Nikoline :0) prøv dig frem, det er meget individuelt :0)

Anmeld

28. oktober 2009

Knudsen

Jeg ved at libero bleer i de små størrelser er blevet svanemærket..

Vores datter kunne ikke tåle pampers.. Vi bruger bleerne fra aldi, men ved ikke om der er parfume eller lotion deri..

Anmeld

28. oktober 2009

Misjelle

der er ikke parfume i nogle af bleerne. Der er lotion i pampers ikke i Libero. Har prøvet flere forskellige efterhånden, men Libero er bare bedst til min søn her tænker jeg også på at pasformen har meget at skulle have sagt. Lotion kan også give overfølsomhed for de små numser. Jeg har det bedst med selv at vide hvad det er jeg kommer på min søns hud .

Anmeld

28. oktober 2009

Vingummien

Vi har libero og de er bare perfekt. Vi startede med pampers da vi havde fået en masse af de der grtis pakker. Og de duede slet ikke til ham, der er ligesom et net inden i dem og det hang fast i hans ædlere dele når han skulle have bleen af og det syntes jeg var synd, så vi gik over til libero med det samme

Anmeld

28. oktober 2009

LauraLW

Umiddelbart har jeg tænkt mig at satse på aldis bleer, men har hørt at de ikke er små nok i starten, så skal starte med nogle andre.... tror ikke jeg synes det lyder rart med det lotion der, så må se om jeg kan finde nogle libero når den tid kommer (om laaaaaaaang tid) :-)

Anmeld

28. oktober 2009

Lone Jakobsen

LauraLW skriver:

Umiddelbart har jeg tænkt mig at satse på aldis bleer, men har hørt at de ikke er små nok i starten, så skal starte med nogle andre.... tror ikke jeg synes det lyder rart med det lotion der, så må se om jeg kan finde nogle libero når den tid kommer (om laaaaaaaang tid) :-)

aldi er for nylig begyndt at lave dem i str. 3-6kg, så de burde passe...med mindre du får en meget lille baby

Anmeld

28. oktober 2009

Mira0911

så vidt jeg ved, er der ikke parfume i bleer... Har aldrig hørt om det...

Her bruger vi Libero og altid gjort det... De sidder perfekt  på vores datter...

Anmeld

28. oktober 2009

Hjaltesmor

den sidste test, jeg har læst, viste, at alle bleer stadigt indeholder skadelige kemikalier - som parfume - selv de økologiske fra Moltex.

Testen var fra 2009 og udført af forbrugerlaboratoriet.

Jeg har hørt rygter om, at man arbejder på et forbud eller en begrænsning i EU, men jeg ved ikke, om det er sandt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.