De der bleer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2009

Hjaltesmor

forresten viste testen, at de mindst skadelige er nogle fra Aldi. De hedder vist nok vibelle eller sådan noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

Lone Jakobsen

Hjaltesmor skriver:

den sidste test, jeg har læst, viste, at alle bleer stadigt indeholder skadelige kemikalier - som parfume - selv de økologiske fra Moltex.

Testen var fra 2009 og udført af forbrugerlaboratoriet.

Jeg har hørt rygter om, at man arbejder på et forbud eller en begrænsning i EU, men jeg ved ikke, om det er sandt

også dem der er godkendt af astma-allergiforbundet?

Anmeld

28. oktober 2009

MorTilGustav

Her er et lille link til testen hvor Aldis bleer vinder klart : http://politiken.dk/tjek/dagligliv/forbrugtest/testborn/article470785.ece

Og jeps, deres mindste bleer starter fra 3 kg så man burde kunne bruge dem helt fra nyfødt

Anmeld

28. oktober 2009

katjabt

Vi brugte libero da min søn var helt lille, men skiftede til vibelle fra aldi, da han blev lidt større.. han kunne ikke tåle pampers..

nu bruger han ikke længere ble. Jeg vil helt klart anbefale libero eller dem fra aldi, det er de to mærker jeg selv vil bruge til den lille ny.

Anmeld

28. oktober 2009

Hjaltesmor

nutche skriver:

også dem der er godkendt af astma-allergiforbundet?

Jeg ved ikke, om der var nogle af dem med i testen. De har jo nok ikke testet alle bleer på markedet, men er der ikke noget med, at astma og allergi-forbundet anbefaler, at man bruger det MINDST skadelige, hvilket jo ikke er det samme som helt Uskadelige?

Jeg har ikke sat mig så meget ind i det, da vi ikke bruger engangsbleer herhjemme. Jeg læste bare en masse test, fordi vi på et tidspunkt overvejede at have en pakke backup-bleer liggende, men blev skræmt af alle de kemikalier, der især går ud over drengebørn (som vi har), så vi holder os helt fra dem.

Anmeld

28. oktober 2009

CarinaSB

vi brugte os liberos bleer til noah da han var nyfødt .. men vi gik os over til aldis bleer .. og dem er vi super tilfedse med

Anmeld

28. oktober 2009

DortheSimonsen

LauraLW skriver:

Umiddelbart har jeg tænkt mig at satse på aldis bleer, men har hørt at de ikke er små nok i starten, så skal starte med nogle andre.... tror ikke jeg synes det lyder rart med det lotion der, så må se om jeg kan finde nogle libero når den tid kommer (om laaaaaaaang tid) :-)

Jeg har brugt bleer fra Aldi til Victor.
Men synes egentlig ikke de er så gode i pasformen.
Så jeg er begyndt at købe i Lidl - de er virkelig gode, synes jeg.

Men prøv dig frem  

Anmeld

28. oktober 2009

Knudsen

Vi startede med at bruge alle de bleer som vi fik gratis og gik derefter over til Aldi's mindste pakke 3-6 kg.. Vi prøvede også dem fra Lidl, da aldi en dag havde udsolgt, men dem tisser vores søn igennem om natten. Aldi's kan sagtens holde hele natten.. Så dem kan vi klart anbefale..

Ang pasform er Libero klart bedst, elastikken i ryggen er meget praktisk..

Anmeld

28. oktober 2009

LauraLW

Tak for alle svar

Har bestemt tænkt mig at prøve mig frem, når vi når dertil, men håber at vi bliver glade for aldis da de både skulle være super gode og billige, og de penge vil jeg gerne spare. - Dog ikke for enhver pris, så hvis de ikke er gode til lillepigen, så finder vi nogle andre.

Anmeld

28. oktober 2009

memuffin

liam kan ikke tåle hverken pampers eller libero... vi bruger huggis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.