Puslemærker ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2009

Maise

mor_sabina skriver:

Husk at melde dig til alle gratispakkerne så har du altså bleer til den første uge og alt efter babys størrelse er det ikke sikkert han/hun kan være i de allermindste særlig længe

Men jeg stemmer også for aldis.

he he har tilmeldt mig til flere pakker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Ansemusen

mor_sabina skriver:

Husk at melde dig til alle gratispakkerne så har du altså bleer til den første uge og alt efter babys størrelse er det ikke sikkert han/hun kan være i de allermindste særlig længe

Men jeg stemmer også for aldis.

Jeg har hentet Matas babypakke, Baby Sams og bestilt Liberos. Ved du om der findes flere? Evt. med link

Anmeld

27. oktober 2009

Vingummien

Alt fra libero og creme bruger vi decubel(staves) det er super godt

Anmeld

27. oktober 2009

Ansemusen

suanne85 skriver:

Alt fra libero og creme bruger vi decubel(staves) det er super godt

Hvorfor Libero? Kender ikke selv til det, ved bare det er ekstremt dyrt!

Anmeld

27. oktober 2009

Vingummien

Ansemusen skriver:

Hvorfor Libero? Kender ikke selv til det, ved bare det er ekstremt dyrt!

Det er super godt, og er jo til lang ti i sådan en da der jo ikke skal meget til. Tror faktisk (uden at lyde som en reklame at) aldrig Emils hud har været så blød siden vi gik over til det.

Eksem kan deres creme så ikke tage så der bruger vi det der decubel(staves)

Anmeld

27. oktober 2009

Ansemusen

Decubal  Okay! Det lyder jo godt! Man skal altid bruge det man selv synes er bedst. Starter dog ud med Aldis, da de skulle være gode og de er meget billige. Men kan barnet ikke tåle dem eller har rød numse ofte, vil vi uden tvivl prøve at skifte til andre mærker!

Anmeld

27. oktober 2009

Vingummien

Ansemusen skriver:

Decubal  Okay! Det lyder jo godt! Man skal altid bruge det man selv synes er bedst. Starter dog ud med Aldis, da de skulle være gode og de er meget billige. Men kan barnet ikke tåle dem eller har rød numse ofte, vil vi uden tvivl prøve at skifte til andre mærker!

Hehe er lige med at skrive rigtigt.

Vi prøvede faktisk en fra apoteket og den blev vi aldrig tilfreds med. Så er også fra barn til barn som du siger. Hann havde meget tør hud i den perioede vi bruggte deres.

Har aldrig prøvet de billige mærker, mest fordi jeg ikke har kendt til dem, men nu holder vi os til libero indtil han kan bruge det vi andre gør

Anmeld

28. oktober 2009

Maise

Ansemusen skriver:

Man kan sagtens bade i rent vand og smørre baby ind i babyolie bagefter!

Husk at mange af Natusans produkter indeholder parfume selvom de er til børn. Og at svanemærkede produkter kan indeholde parfume. Så det bedcste er svanemærket og astma og allergi mærket som jeg har skrevet længere oppe! Man kan simpelthen nares helt vildt af diverse mærker eller at der står 'naturprodukt' osv. Så man skal sgu se sig godt for, hvilket jo gentlig er ganske uacceptabelt når det kommer til børn!

tak for tippet - jeg må holde øjnene åbne.

Anmeld

28. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

Znuzke skriver:

Tja - det kunne jeg ikke lige se, men jeg fandt den her - det er den jeg bruger til mine børn:

http://www.powderpuff.net/acatalog/A-Derma_Exomega_Emollient_Cream_200ml.html

Det er ihvertfald billigt - og portoen er 4,5£, så hvis man køber fx. 2 stk. bliver det under 200 kr.

ja det er den :0) og hold da op det er billigt!

Anmeld

28. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

Maise skriver:

Jeg mangler at købe de sidste "småting" som jeg vil kalde det. Altså pusleting. Mit problem er at jeg er i tvivl om hvilket mærke jeg skal bruge. Det gælder både :

Bleer ,vaskeservietter, cremer, shampoo og den dur.

Hvilket mærke brugte/bruger i  ?

mvh Maise

I den første tid brugte jeg Libero bleer, da min datter er 5 uger fortidligt født, så det var dem der sad bedst. Nu bruger jeg så bleer fra Brugsen og det samme med skumvaskeklude - de er nemlig super bløde..

Shampoo, creme osv køber jeg i matas. Jeg synes det er dejlige produkter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.