Puslemærker ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.204 visninger
42 svar
0 synes godt om
27. oktober 2009

Maise

Jeg mangler at købe de sidste "småting" som jeg vil kalde det. Altså pusleting. Mit problem er at jeg er i tvivl om hvilket mærke jeg skal bruge. Det gælder både :

Bleer ,vaskeservietter, cremer, shampoo og den dur.

Hvilket mærke brugte/bruger i  ?

mvh Maise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

SaNiNa

Maise skriver:

Jeg mangler at købe de sidste "småting" som jeg vil kalde det. Altså pusleting. Mit problem er at jeg er i tvivl om hvilket mærke jeg skal bruge. Det gælder både :

Bleer ,vaskeservietter, cremer, shampoo og den dur.

Hvilket mærke brugte/bruger i  ?

mvh Maise

Vi bruger libero eller den fra aldi (en kort periode) engangsvaskekulde bruger vi baby care fra bilka og vådservietter fra neutral når vi er ude, vi bruger ingen shampoo, men baby badeolie fra derma.

Håber du kan bruge det til noget

Anmeld

27. oktober 2009

Maise

Sanne og Nicklas skriver:

Vi bruger libero eller den fra aldi (en kort periode) engangsvaskekulde bruger vi baby care fra bilka og vådservietter fra neutral når vi er ude, vi bruger ingen shampoo, men baby badeolie fra derma.

Håber du kan bruge det til noget

JA det ville jo være nemt hvis man bare ville købe det hele i det samme mærke, men ofte er det jo forskellige mærker man kan lide afhængig af om det f.eks. er olie, creme eller andet man skal have. Og netop derfor er jeg lidt forvirret fordi der er så mange mærker. Men kan bestemt bruge det og tak

Anmeld

27. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

Libero bleer bruger vi :0) og skumklude (haleklude fra Bilka), så bruger vi lige nu Libero´s baby shampoo een gang om ugen og ellers intet i vandet, af creme til kroppen bruger vi A-derma Emollient cream fra apoteket, og til numsen A-derma Eryase

Anmeld

27. oktober 2009

Maise

ka-ri-na skriver:

Libero bleer bruger vi :0) og skumklude (haleklude fra Bilka), så bruger vi lige nu Libero´s baby shampoo een gang om ugen og ellers intet i vandet, af creme til kroppen bruger vi A-derma Emollient cream fra apoteket, og til numsen A-derma Eryase

åhh havde helt glemt at tænke på at se på hvad apoteket har, selvom de sikkert er dyre men alt godt til den lille hvis det er det bedste Tak for svar.

Anmeld

27. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

Maise skriver:

åhh havde helt glemt at tænke på at se på hvad apoteket har, selvom de sikkert er dyre men alt godt til den lille hvis det er det bedste Tak for svar.

ja det er stjernedyrt... men jeg synes virkelig også det er den aller dejligste creme også den til numsen... cremen koster ca 160kr og numse cremen ca 98kr eller deromkring :0)

Anmeld

27. oktober 2009

Maise

ka-ri-na skriver:

ja det er stjernedyrt... men jeg synes virkelig også det er den aller dejligste creme også den til numsen... cremen koster ca 160kr og numse cremen ca 98kr eller deromkring :0)

Må ned og studere vores apotek som er super lækkert og stort. He he hvilke små glæder man kan finde ved at være på sygemeldt og på barsel.

Anmeld

27. oktober 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Vi har altid brugt Liberos bleer. Af cremer, sæbe osv har vi brugt meget forskelligt, men altid svanemærket. Det har været det vigtigste for mig.

Anmeld

27. oktober 2009

Maise

- skriver:

Vi bruger pampers til helt lille baby og skifter til aldi´s så hurtigt sm muligt

Vådservietter og engangsklude køber vi i Aldi.

Shampoo bruger vi minirisk alt i én.

Zinksalve og pudder og lign bruger vi derma

min veninde er også stor tilhænger af aldis bleer, havde tænkt på at købe en pakke libero, en pakke pampers og en pakke fra aldi, så har jeg lidt forskelligt at starte på. Ja og derma er tit på tilbud i netto, har godt tænkt på at købe det.

Anmeld

27. oktober 2009

Jules

Vi bruger derma... Men dog er jeg først begyndt at bruge det nu. ellers har vi kun brugt baby olie i hans badevand hans første leveår.

De helt små bleer var pambers. Men nu bruger vi dem fra aldi. De er rigtig gode og helt sikkert den bedste pris

Vådeservietter bruger vi neutral. Men kun til pusletasken. Skumgummiklude er den gule pakke fra føtex. Kan ikke huske hvad mærket hedder.... Men de billige går ikke med Viktors numse... Hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.