Puslemærker ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2009

trunte89

Vi bruger :

Libero bleer

Skumklude fra Rema - super bløde og billige

vådservietter (bruger dem meget sjældent) Pampers mener jeg det er. Har været igennem en masse forskellige mærker, men hun har ikke kunne tåle andre end dem.

Creme er fra derma

Shampoo, olie mm er derma eller natusan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

SaNiNa

Maise skriver:

JA det ville jo være nemt hvis man bare ville købe det hele i det samme mærke, men ofte er det jo forskellige mærker man kan lide afhængig af om det f.eks. er olie, creme eller andet man skal have. Og netop derfor er jeg lidt forvirret fordi der er så mange mærker. Men kan bestemt bruge det og tak

Hihi ja det kunne være dejlig... hov af crem bruger vi decubal den er jeg stor tilhænger af bruge den osse selv, men nu er det meget lidt crem vi bruger til ham. kun lidt på kinderne engang i mellem.

Anmeld

27. oktober 2009

Maise

Rikke skriver:

Vi har altid brugt Liberos bleer. Af cremer, sæbe osv har vi brugt meget forskelligt, men altid svanemærket. Det har været det vigtigste for mig.

ja, jeg har også tænkt at det skal være svanemærket, uden alt muligt i. Men det synes jeg efterhånden at de fleste babyprodukter er, for det kræver de fleste mødre nok

Anmeld

27. oktober 2009

ekzunz

ka-ri-na skriver:

Libero bleer bruger vi :0) og skumklude (haleklude fra Bilka), så bruger vi lige nu Libero´s baby shampoo een gang om ugen og ellers intet i vandet, af creme til kroppen bruger vi A-derma Emollient cream fra apoteket, og til numsen A-derma Eryase

A-derma kan fås væsentligt billigere her:

http://www.garden.co.uk/php/browseCategory.php?cat=822&catClr=

Mener det er noget med at hvis man køber 2 produkter så er portoen den samme - så det er en fordel at købe min. 2 stks af gangen....

Anmeld

27. oktober 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Maise skriver:

ja, jeg har også tænkt at det skal være svanemærket, uden alt muligt i. Men det synes jeg efterhånden at de fleste babyprodukter er, for det kræver de fleste mødre nok

Ja, det er nok rigtigt, det er de fleste vel efterhånden.

Jeg har ofte brugt dem fra matas, de er billige (og ofte på tilbud) og rigtig gode synes jeg.

Anmeld

27. oktober 2009

Maise

Takker for alle de dejlige råd, det giver mig ihvertfald et vink med en vognstang til hvad der er rimelige mærker at bruge

Anmeld

27. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

Znuzke skriver:

Mener det er noget med at hvis man køber 2 produkter så er portoen den samme - så det er en fordel at købe min. 2 stks af gangen....

jo men hvilken af dem er den vi bruger? :0)

Anmeld

27. oktober 2009

Maise

Znuzke skriver:

JA det må siges at være en hel del billigere. Min veninde er farmakonom, hører lige hende hvad hun har at sige om produktet. Men tusind tak for tippet

Anmeld

27. oktober 2009

Ansemusen

Aldis bleer er dem som har vundet flest tests og som folk jeg kender bruger! De skulle suge bedre end andre og holde afføring bedre inde. Min ene veninde, som også bruger dem, synes dog de lugter lidt mere end Liberos, men har jeg ikke hørt andre sige.

Mht. produkter vil jeg udelukkende selv bruge svanemærkede og astma og allergi mærkede produkter! Ikke nogle uden mærkninger hvor de prøver at bilde én ind at det er naturlig parfume osv.

Anmeld

27. oktober 2009

Maise

Sanne og Nicklas skriver:

Hihi ja det kunne være dejlig... hov af crem bruger vi decubal den er jeg stor tilhænger af bruge den osse selv, men nu er det meget lidt crem vi bruger til ham. kun lidt på kinderne engang i mellem.

uhh ja bruger selv decubal til hænderne, de bliver så tørre af alt det fingervask når man er højgravid og tisser hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.