Puslemærker ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2009

Maise

trunte89 skriver:

Vi bruger :

Libero bleer

Skumklude fra Rema - super bløde og billige

vådservietter (bruger dem meget sjældent) Pampers mener jeg det er. Har været igennem en masse forskellige mærker, men hun har ikke kunne tåle andre end dem.

Creme er fra derma

Shampoo, olie mm er derma eller natusan.

Ja det er lige det om de kan tåle de mærker man så køber, hmm så man kommer til at føle sig frem uanset hvad man har købt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Maise

Jules skriver:

Vi bruger derma... Men dog er jeg først begyndt at bruge det nu. ellers har vi kun brugt baby olie i hans badevand hans første leveår.

De helt små bleer var pambers. Men nu bruger vi dem fra aldi. De er rigtig gode og helt sikkert den bedste pris

Vådeservietter bruger vi neutral. Men kun til pusletasken. Skumgummiklude er den gule pakke fra føtex. Kan ikke huske hvad mærket hedder.... Men de billige går ikke med Viktors numse... Hehe.

JA det var også til pusletasken jeg ville have vådservietter. Synes bare at jeg har hørt at  der ingen grund til er at bruge olie i vandet, medmindre de lider af Arp, for så vender man dem til at skulle have fugtet huden ofte med olie eller creme, eller er det mig der er gal på den ?

Anmeld

27. oktober 2009

ekzunz

ka-ri-na skriver:

jo men hvilken af dem er den vi bruger? :0)

Tja - det kunne jeg ikke lige se, men jeg fandt den her - det er den jeg bruger til mine børn:

http://www.powderpuff.net/acatalog/A-Derma_Exomega_Emollient_Cream_200ml.html

Det er ihvertfald billigt - og portoen er 4,5£, så hvis man køber fx. 2 stk. bliver det under 200 kr.

Anmeld

27. oktober 2009

Maise

Ansemusen skriver:

Aldis bleer er dem som har vundet flest tests og som folk jeg kender bruger! De skulle suge bedre end andre og holde afføring bedre inde. Min ene veninde, som også bruger dem, synes dog de lugter lidt mere end Liberos, men har jeg ikke hørt andre sige.

Mht. produkter vil jeg udelukkende selv bruge svanemærkede og astma og allergi mærkede produkter! Ikke nogle uden mærkninger hvor de prøver at bilde én ind at det er naturlig parfume osv.

JA og der er dertil også mange penge at spare på aldis bleer jo oveni at de er gode. Skal ihvertfald have en pakke af den liggende ved fødsel.

JA er fuldstændig enig med dig i at amn skal være opmærksom på hvad der er i produkterne, ligeledes om der er parabener i.

Anmeld

27. oktober 2009

vatten

Jeg bruger Aldis bleer til Mathias, da de sidder bedst.

Af sæbe osv er jeg ligeglad med, hvad mærke det er, bare det er uden parfume. 

Af vådservietter bruger jeg oftest dem fra Bilka/Føtex. De allerbilligste til 12kr for en pakke er nemlig både Svanemærket og Astma/Allergi forbunds-mærket.

Anmeld

27. oktober 2009

Jules

Maise skriver:

JA det var også til pusletasken jeg ville have vådservietter. Synes bare at jeg har hørt at  der ingen grund til er at bruge olie i vandet, medmindre de lider af Arp, for så vender man dem til at skulle have fugtet huden ofte med olie eller creme, eller er det mig der er gal på den ?

Jeg har ikke hørt om det... Men Viktor har stadigvæk en skøn blød hud selv om vi er gået over til babybad sæbe til badevandet

Anmeld

27. oktober 2009

trunte89

Maise skriver:

Ja det er lige det om de kan tåle de mærker man så køber, hmm så man kommer til at føle sig frem uanset hvad man har købt

ja, det kan du godt være tæmmelig sikker på du kommer til

Anmeld

27. oktober 2009

mor_sabina

Sanne og Nicklas skriver:

Vi bruger libero eller den fra aldi (en kort periode) engangsvaskekulde bruger vi baby care fra bilka og vådservietter fra neutral når vi er ude, vi bruger ingen shampoo, men baby badeolie fra derma.

Håber du kan bruge det til noget

hvor er det skægt det er fuldstændig det samme som os Og det er bare bedst

Anmeld

27. oktober 2009

mor_sabina

Maise skriver:

Takker for alle de dejlige råd, det giver mig ihvertfald et vink med en vognstang til hvad der er rimelige mærker at bruge

Husk at melde dig til alle gratispakkerne så har du altså bleer til den første uge og alt efter babys størrelse er det ikke sikkert han/hun kan være i de allermindste særlig længe

Men jeg stemmer også for aldis.

Anmeld

27. oktober 2009

Ansemusen

Man kan sagtens bade i rent vand og smørre baby ind i babyolie bagefter!

Husk at mange af Natusans produkter indeholder parfume selvom de er til børn. Og at svanemærkede produkter kan indeholde parfume. Så det bedcste er svanemærket og astma og allergi mærket som jeg har skrevet længere oppe! Man kan simpelthen nares helt vildt af diverse mærker eller at der står 'naturprodukt' osv. Så man skal sgu se sig godt for, hvilket jo gentlig er ganske uacceptabelt når det kommer til børn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.