På legeplads uden opsyn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Så måtte hun lave dem når børnene er hentet? Jeg har ikke set noget dokumentation på aula i dag.

Sygeplejersker arbejder også over tit, fordi de ikke får tid til dokumentation i løbet af vagten. 
I min optik er børnene det vigtigste. Så må det andet blive gjort når de er flere på arbejde.

Nu laver pædagoger også andet dokumentation end den på aula.

Vi laver handleplaner, aktivitetsforløb, forbereder os til diverse møder, svarer forældre beskeder og meget meget andet 

Og nej vi kan ikke bare blive efter lukketid, nogen af os har også selv børn vi skal have hentet Det er da virkelig en forkælet holdning, det er ligesom de forældre der ikke acceptere lukketiderne, for vi pædagoger har jo ikke andet at lave end at vente på at barnet bliver hentet.

Når det er sagt er det mærkeligt at have skrivearbejde ved lukketid, for hvis hun er den sidste burde hun have nok at lave med at tømme opvasker/vaskemaskine, feje, lukke vinduer, ud med skraldet osv

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2021

Anonym trådstarter

Fortvivlet skriver:

Nu laver pædagoger også andet dokumentation end den på aula.

Vi laver handleplaner, aktivitetsforløb, forbereder os til diverse møder, svarer forældre beskeder og meget meget andet 

Og nej vi kan ikke bare blive efter lukketid, nogen af os har også selv børn vi skal have hentet Det er da virkelig en forkælet holdning, det er ligesom de forældre der ikke acceptere lukketiderne, for vi pædagoger har jo ikke andet at lave end at vente på at barnet bliver hentet.

Når det er sagt er det mærkeligt at have skrivearbejde ved lukketid, for hvis hun er den sidste burde hun have nok at lave med at tømme opvasker/vaskemaskine, feje, lukke vinduer, ud med skraldet osv

Helt i orden du mener det er en forkælet holdning Jeg ved godt hvor pressede pædagogerne er, men jeg ringer nu engang i morgen og hører om hvad det gik ud på.  For jeg har godt nok ondt i maven over det. Mit barn kunne have været blevet udsat for overgreb af de andre børn, og ja jeg ved ikke hvad der ellers kunne have sket. Ingen af os ved hvor længe de var uden opsyn. Jeg er bestemt også bekymret for de 2 andre børn der var alene.

Anmeld Citér

30. august 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Helt i orden du mener det er en forkælet holdning Jeg ved godt hvor pressede pædagogerne er, men jeg ringer nu engang i morgen og hører om hvad det gik ud på.  For jeg har godt nok ondt i maven over det. Mit barn kunne have været blevet udsat for overgreb af de andre børn, og ja jeg ved ikke hvad der ellers kunne have sket. Ingen af os ved hvor længe de var uden opsyn. Jeg er bestemt også bekymret for de 2 andre børn der var alene.

Overgreb af de andre børn ?

Det er en børnehave

De andre børn er på alder med dit og lidt ældre, synes det er nogle ret så vilde bekymringer du har og det ville jeg da søge hjælp til.

Og igen jeg synes ikke det er ok at han løber rundt i bar røv, så jeg ville da også spørge ind til det.

Men hvis det er inden lukketid, har den sidste pædagog lige nogle ting der skal ordnes og så er det altså ikke unormalt at de sidste 2-3 børn leger alene på legepladsen i 5-10 min, sådan er institutionslivet og der vil være en del steder og tidspunkter hvor der ikke er øjne på dit barn i løbet af dagen.

Har du spurgt ham selv hvorfor han løb rundt uden bukser på ude på legepladsen?

Anmeld Citér

31. august 2021

Sandratoft

Anonym skriver:

Wow…. Du overreagerer da helt vildt.

Selvom jeg er sygeplejerske ved jeg slet ikke hvad jeg skal skrive…. Du kan da ikke bare forvente at pædagogerne skal arbejde over bare for at tilfredsstillen dit behov for opsyn 24/7. 
Jeg håber virkelig at du får en åbenbaring inden i morgen tidlig, ellers vil mit råd være at du hjemmepasser, og derved slipper børnehaven for en hysterisk mor ��‍♀️

Anmeld Citér

31. august 2021

Sandratoft

Anonym skriver:

Og som en anden skriver, så skete dette inden lukketid. Hvis du virkelig bekymrede dig om dit barn, så hentede du ham nok et par timer fremover 

Anmeld Citér

31. august 2021

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Selvom jeg er sygeplejerske ved jeg slet ikke hvad jeg skal skrive…. Du kan da ikke bare forvente at pædagogerne skal arbejde over bare for at tilfredsstillen dit behov for opsyn 24/7. 
Jeg håber virkelig at du får en åbenbaring inden i morgen tidlig, ellers vil mit råd være at du hjemmepasser, og derved slipper børnehaven for en hysterisk mor ��‍♀️

Det er din holdning  Men jeg er uenig med dig.

Anmeld Citér

31. august 2021

Anonym trådstarter

Desuden så er der tilsynspligt!! Den opfylder vedkommende ikke ved at gå fra børnene og sidde idenfor. Hvis man ikke kan lide sit arbejde så må må man finde noget andet ar lave.

Anmeld Citér

31. august 2021

Bettybom

Da min datter gik i børnehave, kunne vi ofte se billeder. 
et af billederne lignede, at pædagogen tog hårdt fat i min datter. Orv vi var helt rundt på gulvet. 

Jeg tog en snak med pædagogen den efterfølgende dag - og der var en helt logisk forklaring! (Barnet var ved at falde og pædagog havde grebet og genvundet balancen ). 

så mit råd er - at inden man får en masse billeder på nethinden og danner en masse historier osv. så tag en snak med dem i dag (som du jo også har tænkt dig ), og tag den derfra. 

Jeg er sikker på, at der er en logisk forklaring på dette og at det ikke er en uansvarlig børnehave. 

Anmeld Citér

31. august 2021

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Desuden så er der tilsynspligt!! Den opfylder vedkommende ikke ved at gå fra børnene og sidde idenfor. Hvis man ikke kan lide sit arbejde så må må man finde noget andet ar lave.

Øv først fremstod du som en bekymret mor…..nu fremstår du bare som en super usympatisk person. 
Synes du skal gå ind på BUPL og læse hvad tilsynspligt er.  
Og så synes jeg du virkelig skal prøve at slå tankerne om overgreb væk.,..det er fuldstændig vanvittigt. 
Og nej jeg ville ikke blive længere på mit arbejde. Jeg har altså tre børn selv. 
synes du overreagerer helt vildt. 
fortæl dem at du ikke er tryg ved at dit barn er  alene så kan dit barn næste gang blive inde mens de to andre leger ude. 

Anmeld Citér

31. august 2021

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Øv først fremstod du som en bekymret mor…..nu fremstår du bare som en super usympatisk person. 
Synes du skal gå ind på BUPL og læse hvad tilsynspligt er.  
Og så synes jeg du virkelig skal prøve at slå tankerne om overgreb væk.,..det er fuldstændig vanvittigt. 
Og nej jeg ville ikke blive længere på mit arbejde. Jeg har altså tre børn selv. 
synes du overreagerer helt vildt. 
fortæl dem at du ikke er tryg ved at dit barn er  alene så kan dit barn næste gang blive inde mens de to andre leger ude. 

Så må folk lære at skrive ordentligt til mig i første omgang. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.