På legeplads uden opsyn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.805 visninger
37 svar
46 synes godt om
30. august 2021

Anonym trådstarter

Da mit barn på 3 blev hentet fra Børnehave forleden dag, var han alene på legepladsen med 2 andre børn uden opsyn af en voksen. Der er rigtig mange klatretræer som børnene kan falde ned af.

Han havde ikke ble eller bukser på og rendte rundt med bar røv. Jeg er chokeret og synes slet ikke det er i orden. Pædagogen havde imens siddet ved en computer. Det  var faderen der havde hentet, og han havde ingenting spurgt pædagogen eller sagt noget.

Er jeg en pylre mor?  Sidder med en rigtig dårlig følelse i min mave over den her børnehave. Det skal lige siges, der har været andre oplevelser med personalet som også ligger til grund for min følelse. I min optik så sætter man sig ikke til at lave administrative opgaver ( det gætter jeg på det var) når man er den eneste pædagog på arbejdet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Da mit barn på 3 blev hentet fra Børnehave forleden dag, var han alene på legepladsen med 2 andre børn uden opsyn af en voksen. Der er rigtig mange klatretræer som børnene kan falde ned af.

Han havde ikke ble eller bukser på og rendte rundt med bar røv. Jeg er chokeret og synes slet ikke det er i orden. Pædagogen havde imens siddet ved en computer. Det  var faderen der havde hentet, og han havde ingenting spurgt pædagogen eller sagt noget.

Er jeg en pylre mor?  Sidder med en rigtig dårlig følelse i min mave over den her børnehave. Det skal lige siges, der har været andre oplevelser med personalet som også ligger til grund for min følelse. I min optik så sætter man sig ikke til at lave administrative opgaver ( det gætter jeg på det var) når man er den eneste pædagog på arbejdet.

Nej det synes jeg bestemt ikke du er. En ting er at være uden opsyn i den alder. Det ville jeg ikk have det godt med. Men samtidig rende rundt med numsen bar i børnehaven det er helt grotesk. Og det er uanset alder. Handler ligeså meget om vejret. Det er det sq også for koldt til 

jeg ville tage en snak med personalet. 

Anmeld Citér

30. august 2021

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Nej det synes jeg bestemt ikke du er. En ting er at være uden opsyn i den alder. Det ville jeg ikk have det godt med. Men samtidig rende rundt med numsen bar i børnehaven det er helt grotesk. Og det er uanset alder. Handler ligeså meget om vejret. Det er det sq også for koldt til 

jeg ville tage en snak med personalet. 

Det gør jeg også i morgen, faderen synes bare jeg er tosset! Han siger det normalt og det kunne ske i enhver børnehave. 

Anmeld Citér

30. august 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Det gør jeg også i morgen, faderen synes bare jeg er tosset! Han siger det normalt og det kunne ske i enhver børnehave. 

Jeg vil bestemt ikk kalde det normalt at rende med numsen bar. Så god ide at snakke med dem 

Anmeld Citér

30. august 2021

Anonym trådstarter

Jeg vil bestemt ikk kalde det normalt at rende med numsen bar. Så god ide at snakke med dem 

Præcis. Jeg har snakket med faderen og jeg var nok lidt hård da jeg tale med ham, men det fordi han simpelthen grinede da han fortalte mig om episoden.  Han synes det var mega morsomt. Og begyndte og bortforklare og komme med forklaringer om at det er okay at pædagogen forlader legepladsen og laver noget andet   At pædagogerne ikke kan rende i røven på vores barn hele tiden- men det er jo stadig ikke ensbetydende med at det er okay han render rundt alene uden opsyn.

Vi bor ikke sammen jeg og faderen så det foregik over FaceTime, han fortalte mig det.

Anmeld Citér

30. august 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

En ting er at være på legepladsen alene med 2 andre børn i måske 5-10 min. Det ville jeg ikke tænke over og er enig med din mand.

Men bar røv, arrrg det synes jeg måske ikke er helt okay, er barnet typen der tager tøjet af i tide og utide?

Anmeld Citér

30. august 2021

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Mange børnehaver giver da 3-4 børn lov til enten at være lidt ude alene eller inde mens andre er ude. 
Det ser jeg intet galt i, vel og mærke at der er børn de har tillid til kan være alene sammen. Men der skal selvfølgelig kigges til dem løbende. 

Anmeld Citér

30. august 2021

Anonym trådstarter

Fortvivlet skriver:

En ting er at være på legepladsen alene med 2 andre børn i måske 5-10 min. Det ville jeg ikke tænke over og er enig med din mand.

Men bar røv, arrrg det synes jeg måske ikke er helt okay, er barnet typen der tager tøjet af i tide og utide?

Nej det er han normalt ikke typen der gør. Og han er stadig i indkørings perioden i børnehaven. 

Anmeld Citér

30. august 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Er han en der selv tager ble og bukser af???

Anmeld Citér

30. august 2021

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Mange børnehaver giver da 3-4 børn lov til enten at være lidt ude alene eller inde mens andre er ude. 
Det ser jeg intet galt i, vel og mærke at der er børn de har tillid til kan være alene sammen. Men der skal selvfølgelig kigges til dem løbende. 

Det her var tæt på lukketid. Og mit barn er stadig i indkørings perioden. Forstået på den måde at han er startet der i denne måned. Jeg tænker bare hvis hun har holdt øje med ham i længere tid, så har hun vel set han ikke havde ble og bukser på? Men åbenbart valgt ikke at gøre noget ved det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.