På legeplads uden opsyn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2021

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Er han en der selv tager ble og bukser af???

Nej han gør det normalt ikke i utide.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Nej han gør det normalt ikke i utide.

Men han kan?

Har de været alene i minutter eller hvor længe.? 

Anmeld Citér

30. august 2021

Anonym trådstarter

Men han kan?

Har de været alene i minutter eller hvor længe.? 

Han har lidt svært ved at åbne en normal ble og tage af, men buksebleer kan han godt. 

Det ved jeg intet om, da hans far ikke havde spurgt  mere ind til det hos den pågældende pædagog eller   Han havde bare grint af det hele. Synes han virker ligeglad.

Anmeld Citér

30. august 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Han har lidt svært ved at åbne en normal ble og tage af, men buksebleer kan han godt. 

Det ved jeg intet om, da hans far ikke havde spurgt  mere ind til det hos den pågældende pædagog eller   Han havde bare grint af det hele. Synes han virker ligeglad.

Så i teorien kan de have været alene i 1 min og han lige har fundet ud af og åbne sin ble og lige smidt den.?

Tænker det ville være en god ide lige at snakke med dem. 

Anmeld Citér

30. august 2021

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Så i teorien kan de have været alene i 1 min og han lige har fundet ud af og åbne sin ble og lige smidt den.?

Tænker det ville være en god ide lige at snakke med dem. 

Har også tænkt mig at snakke med dem. 

Anmeld Citér

30. august 2021

Cirkeline87

Måske jeg bare er gammeldags men jeg kan helt ærlig ikke se meningen med at hver gang folk har en dårlig oplevelse om det er med en butik eller som i det her tilfælde en børnehave så skal der skrive om det på nette i stedet for at tage det med det sted hvor den dårlig opleve har fundet sted Jeg synes personligt ikke at det er rimeligt overfor den anden part i sagen at blevet hængt ud på nettet uden at have mulighed for at komme med sin siden af sagen!

Så tag en sikker og rolig snak med de pædagoger som har med dit barn af gøre og husk at grunden til de har siddet foran en computer med stor så synlighed ikke er fordi de har lagt kabale men der imod har handle om dokumentation som der er krav om i dag

Anmeld Citér

30. august 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet
Cirkeline87 skriver:

Måske jeg bare er gammeldags men jeg kan helt ærlig ikke se meningen med at hver gang folk har en dårlig oplevelse om det er med en butik eller som i det her tilfælde en børnehave så skal der skrive om det på nette i stedet for at tage det med det sted hvor den dårlig opleve har fundet sted Jeg synes personligt ikke at det er rimeligt overfor den anden part i sagen at blevet hængt ud på nettet uden at have mulighed for at komme med sin siden af sagen!

Så tag en sikker og rolig snak med de pædagoger som har med dit barn af gøre og husk at grunden til de har siddet foran en computer med stor så synlighed ikke er fordi de har lagt kabale men der imod har handle om dokumentation som der er krav om i dag

Personen har da ikke skrevet noget om hvilken børnehave det er, så hun har da ikke på nogen måde hængt nogen ud, men spørger efter råd

Anmeld Citér

30. august 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Da mit barn på 3 blev hentet fra Børnehave forleden dag, var han alene på legepladsen med 2 andre børn uden opsyn af en voksen. Der er rigtig mange klatretræer som børnene kan falde ned af.

Han havde ikke ble eller bukser på og rendte rundt med bar røv. Jeg er chokeret og synes slet ikke det er i orden. Pædagogen havde imens siddet ved en computer. Det  var faderen der havde hentet, og han havde ingenting spurgt pædagogen eller sagt noget.

Er jeg en pylre mor?  Sidder med en rigtig dårlig følelse i min mave over den her børnehave. Det skal lige siges, der har været andre oplevelser med personalet som også ligger til grund for min følelse. I min optik så sætter man sig ikke til at lave administrative opgaver ( det gætter jeg på det var) når man er den eneste pædagog på arbejdet.

Og lige et andet spørgsmål.. Hvornår skulle hun ellers lave de opgaver?

Anmeld Citér

30. august 2021

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Og lige et andet spørgsmål.. Hvornår skulle hun ellers lave de opgaver?

Så måtte hun lave dem når børnene er hentet? Jeg har ikke set noget dokumentation på aula i dag.

Sygeplejersker arbejder også over tit, fordi de ikke får tid til dokumentation i løbet af vagten. 
I min optik er børnene det vigtigste. Så må det andet blive gjort når de er flere på arbejde.

Anmeld Citér

30. august 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Så måtte hun lave dem når børnene er hentet? Jeg har ikke set noget dokumentation på aula i dag.

Sygeplejersker arbejder også over tit, fordi de ikke får tid til dokumentation i løbet af vagten. 
I min optik er børnene det vigtigste. Så må det andet blive gjort når de er flere på arbejde.

Ja selvfølgelig er børnene vigtigst, men derfor kan man godt lave arbejde mens de er der.. De har jo leget selv og igen du ved ikke hvor længe hun har siddet der.. Og hvis der IKKE har været tid til det, fordi der har været sygdom eller 100 andre ting i løbet af dagen. 

Og bare fordi nogen gør det, betyder det jo ikke at alle skal, hvis de har muligheden for at gøre det i arbejdstiden.. det er jo også en del af deres arbejde.. 

Hun kan have været sammen med dem hele dagen, og nu sidder hun ned og lige får lavet noget.. 

hvem siger at det var til Aula??? de laver jo også andet end at ligge ud til jer......

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.