Han ønskede faktisk at holde fast i sin x papfar og se ham mere, da han har været en far i så mange år men dette ønskede x papfar desværre ikke. Kun hans egne to ægte børn

Jeg har spurgt x papfar en del gange men han ignorere mig når jeg spørger om det.
Det gør meget ondt på mig. Måske jeg bare burde cutte dem begge af denne dag.
Jeg synes, der er større problemer i spil end den nye kæreste, og om hun skal deltage eller ej. Hvis din søn har formuleret, at han vil tage afsked med sin papfar til sin konfirmation, og det er på det grundlag, han er inviteret med, så kan jeg simpelthen ikke forstå dit fokus på din modvilje mod din eks’ kæreste og hendes silikonepatter og vulgaritet. I mine øjne er det langt mere alvorligt - og truende for din søns dag - at han skal have en gæst med, som har stor betydning for ham, men som har cuttet ham af. Når nu din eks har valgt ham fra, hvilket er svært at forstå, kan jeg slet ikke forstå, han vil med til hans fest. Og heller ikke, at du har ladet ham invitere ham. Det kan da kun rippe op i svære følelser af savn og svigt - eller håber knægten inderst inde, at der er en chance for at blive “set” og genvinde kontakten?
Måske er din eks’ ønske om at medbringe ny kæreste og dennes barn et vink med en vognstang om, at han “er videre” og ikke som sådan ser sig som en del af din søns liv - eller også fatter han bare ikke en brik. Uanset hvad, så er det næsten dømt til at gøre ondt på din søn at se sin tidligere papfar - og så er dine følelser omkring den nye kærestes udseende og opførsel, og hvad hun vil tænke, hvis du græder under en tale, altså bagateller.
Anmeld
Citér