Abracadabra skriver:
Tjah. Det er hendes skov. Jeg synes nok mere, at det er dig, der overreagerer på en kåd lille hund, der hopper op af dig i leg. Og at du prøver at få en bulldog til at lyde som en stor hund, og dig til at lyde som en lille voksen (167 cm er sølle 2 cm under en helt almindelig gennemsnitlig dansk kvinde - og danske kvinder er nogle af verdens højeste), giver hele fortællingen et absurd præg.
Hold dig væk fra hendes skov - eller ring til dyreværn, politi og Mette Frederiksen. Det lyder som om, at du helst vil det sidste.
Jeg prøver ikke at give historien et absurd præg, men for MIG var det voldsomt. Jeg havde en hund jeg ikke kendte til at hoppe op ad så den var i hoved højde med mig og ramte mig i hovedet med sit hovede. For MIG føltes den stor og jeg lille.
Jeg kunne ikke finde på at ringe eller melde nogen og havde kvinden nu bare reageret og kunne styre sin hund var det en helt anden sag.
jeg selv ville være ked af at min hund havde skræmt og eller evt. gjordt skade på et andet menneske eller dyr.
Det er hendes skov, men stierne er åben for offentligheden og om jeg går der eller ej så skal hendes hund være i snor, for både dyreliv og andre gående/cyklenes skyld.
Anmeld
Citér