Jeg køber alt fra VRS og H&M over Name it og til mærker som Molo, Hummel og PBSS. De dyre mærker køber jeg gerne på tilbud, men hvis vi skal til fest eller lignende, og jeg har fundet noget, jeg synes, de SKAL have på, så giver jeg gerne fuld pris. Min største udfordring mht. børnetøj er faktisk, at jeg gerne vil have, at ungernes tøj er i glade farver, og det er svært at finde lige nu, hvor det hele gerne skal være støvet
Har tidligere købt meget Hummel, men de rammer helt ved siden af min stil lige i tiden 
Jeg oplever kun, at H&M’s bomulds-t-shirts bliver skæve i kraven. Ellers synes jeg, det holder pasformen fint. Især strømpebukser og basisleggings køber jeg gerne i de helt billige mærker, så det ikke gør noget, at der bliver slået hul på knæerne.
Undertøj er næsten udelukkende 808. Og de bedste strømper, der ikke koster en formue er faktisk fra Lidl. Da de var babyer, brugte jeg udelukkende Hummel-strømper.
Køber mest online, da jeg aldrig har haft det store “lets-go-shopping-gen”. Så det passer mig fint at kunne sidde derhjemme og udvælge tingene i ro og mag.
Anmeld
Citér