Hvilket børnetøj køber du helst? Og hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2021

Anonym

Jeg køber stort set udelukkende genbrug til mine unger, med mindre jeg absolut ikke kan finde det de behøver. Mærker er jeg ligeglad med og oplever jævnligt at kvaliteten ikke følger prisniveauet ...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Lidt af hvert.

Har meget next, tidligere h&m og vrs, det går jeg dog langt udenom nu, da det hverken holder i kvalitet eller form

Er blevet glad for name IT, så lige pt køber jeg name IT og mærketøj med procenter (gerne minimum 40 procent)

Anmeld Citér

3. januar 2021

1518

Profilbillede for 1518

Jeg køber alt fra VRS og H&M over Name it og til mærker som Molo, Hummel og PBSS. De dyre mærker køber jeg gerne på tilbud, men hvis vi skal til fest eller lignende, og jeg har fundet noget, jeg synes, de SKAL have på, så giver jeg gerne fuld pris. Min største udfordring mht. børnetøj er faktisk, at jeg gerne vil have, at ungernes tøj er i glade farver, og det er svært at finde lige nu, hvor det hele gerne skal være støvet  Har tidligere købt meget Hummel, men de rammer helt ved siden af min stil lige i tiden 

Jeg oplever kun, at H&M’s bomulds-t-shirts bliver skæve i kraven. Ellers synes jeg, det holder pasformen fint. Især strømpebukser og basisleggings køber jeg gerne i de helt billige mærker, så det ikke gør noget, at der bliver slået hul på knæerne.

Undertøj er næsten udelukkende 808. Og de bedste strømper, der ikke koster en formue er faktisk fra Lidl. Da de var babyer, brugte jeg udelukkende Hummel-strømper.

Køber mest online, da jeg aldrig har haft det store “lets-go-shopping-gen”. Så det passer mig fint at kunne sidde derhjemme og udvælge tingene i ro og mag. 

Anmeld Citér

3. januar 2021

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod
Anonym skriver:

Hvis du havde en fysisk butik med de mærker i den by du bor i, ville du så benytte den? Eller stadig købe kun online? 

Det er der - men nej det ville jeg ikke.

Her shopper jeg pga arbejde og børn sent om aften.- hvor der er tid.

Anmeld Citér

3. januar 2021

Hende her

Køber aldrig h&m. Kvaliteten er elendig, pasformen er meget bred, og det ser hurtigt slidt ud. 

Køber helst i fysiske butikker, så jeg kan mærke kvalitet og tjekke syninger.

Anmeld Citér

3. januar 2021

A38

Profilbillede for A38

Køber næsten kun “mærketøj”. Og altid online. Den primære grund til det er at vi har arvet en masse dejligt tøj fra str. 50 til 128, så vi har alt til min datter. Når jeg endelig køber, så er det noget pænt tøj til specielle lejligheder fx. Og jeg køber online for at spare tid. Jeg har aldrig været glad for at shoppe fysisk, og jeg har aldrig gået galt af størrelserne.

Anmeld Citér

3. januar 2021

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Da vores søn var baby, dagpleje og børnehavebarn købte vi som udgangspunkt brugt og supplerede med tøj fra H&M, Kvickly og Bilka. 

Det svært at finde brugt fra skolealderen synes jeg, så køber i H&M, Bilka og Kvicky. 

Vores søn vokser så hurtigt, at han ikke når at slide det op eller at det bliver grimt.

De eneste mærkevare vi køber er sko, som jeg synes er en bedre kvalitet til fødderne og han går på de fødder hele dagen og det er vigtigt de er komfortable. 

Anmeld Citér

3. januar 2021

Dina07

Her køber vi blandet både i bilka/Føtex meste basis ting bodyer, undertøj strømpebukser.
I H&M køber jeg mere eller mindre kun strømper og strømpebukser da jeg synes kvaliteten på tøjet er dårligt det bliver hurtigt skævt gå op i sygninger osv. 

vi er ret glad for name it og købe det oftes når det er sat ned. Men køber også engang imellem til fuldpris. Synes de har et godt udvalg fornuftig kvalitet til ok priser ikke mege dyrt selvfølgelig heller ikke helt billigt. 

Handler både i fysiske butikker og på nettet alt efter om der lige er gode tilbud osv. 

Anmeld Citér

3. januar 2021

Anonym

Vi er glade for name it, vrs, wheat, småfolk og petite by Sofie Schnorr. H&M passer pt ikke særlig godt til vores datter, ellers har vi også købt en del der. Jeg køber primært på Reshopper, VRS køber vi dog fra ny men stadig primært når det er på tilbud. Økonomien er der til at købe alle tingene fra ny, men kan ikke helt se formålet når der er så meget fint brugt. Sko, flyverdragter og regntøj købes fra nyt, men termotøj, jakker mm er primært brugt.

Vores pige er 2 år

Anmeld Citér

3. januar 2021

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Hvad er du mest til?  Er lidt nysgerrig 

Jeg køber meget i sport kidswer. De har tøj i okay priser og forskellige mærker. 

Jeg handler mest i butikken, men har få gange købt online. 

Molo og pomp de lux er jeg også glad for Men det køber jeg i genbrug. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.