Hvilket børnetøj køber du helst? Og hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2021

KommendeMor88

Profilbillede for KommendeMor88

90% af deres tøj er brugt. Det er mest billige mærker og det holder fint.

Udetøj og fodtøj er nyt og dyre mærker. De skal holdes tørre og varme, men jeg er helt ligeglad med om der står vrs eller molo i nakken. Faktisk bryder jeg mig ikke om molos print, men jeg har en del fra de tøj pakker jeg køber. Synes ikke der er kvalitetsforskel som forsvarer prisforskellen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2021

xStinepigen

Profilbillede for xStinepigen
7+1
Anonym skriver:

Hvad er du mest til?  Er lidt nysgerrig 

Hvis mærketøjet  har kogle sæt eller ting jeg har forelsket mig i til ungerne, får se det. Men sådan undertøj og alt man skal have mere end rigeligt af, er som regel hogm

Anmeld Citér

3. januar 2021

Anonym

Vi køber næsten aldrig noget billigt tøj til børnene, jeg gider ikke se på slidt eller forvasket tøj. Det bliver skiftet ud eller ryger i bunken med tøj som der må males i. Vi ligger nok mellem 300-1300 for en sweater, bukser 600-700 f.eks eller 3000-5000 for en jakke alt efter str. 

Jeg selv går kun i sportstøj nærmest hver dag og jeg går ikke op i mode. Vi oplever ikke at noget af børnenes tøj går i stykker og det kan fint arves videre til de yngre søskende. Køber gerne online.

Hvorfor spørger du?:-) 

Anmeld Citér

3. januar 2021

norasfamilie

Profilbillede for norasfamilie

Køber alt undtagen undertøj og strømper på reshopper eller tradono, så køber hvad jeg synes er flot

Anmeld Citér

4. januar 2021

TLO

Profilbillede for TLO

Jeg syr som udgangspunkt alt vores søns tøj selv, for så kan jeg få det præcis, som jeg vil have det mht farver og stil. Startede fordi jeg blev SÅ træt af, at alt baby/tumlinge/børnetøj lignede hinanden, og nu er knægten blevet forvent i en alder af 3...'mor jeg vil gerne have noget tøj med dinosaurer/lego/monster trucks/traktorer i morgen' og 'mor syr til mig' lyder det.

Jeg køber mit stof i en primær fysisk butik i vores egen by, og så på nettet bl.a. fra udlandet f.eks England, Holland og USA

Dvs ikke flyverdragter og regntøj, hvor jeg køber didrikson dragt/sæt nr 2 brugt, og så termotøj, hvor han har 2 sæt et nyt (er glad for ByLindgren) og et brugt til bh.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

4. januar 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet
TLO skriver:

Jeg syr som udgangspunkt alt vores søns tøj selv, for så kan jeg få det præcis, som jeg vil have det mht farver og stil. Startede fordi jeg blev SÅ træt af, at alt baby/tumlinge/børnetøj lignede hinanden, og nu er knægten blevet forvent i en alder af 3...'mor jeg vil gerne have noget tøj med dinosaurer/lego/monster trucks/traktorer i morgen' og 'mor syr til mig' lyder det.

Jeg køber mit stof i en primær fysisk butik i vores egen by, og så på nettet bl.a. fra udlandet f.eks England, Holland og USA

Dvs ikke flyverdragter og regntøj, hvor jeg køber didrikson dragt/sæt nr 2 brugt, og så termotøj, hvor han har 2 sæt et nyt (er glad for ByLindgren) og et brugt til bh.

Ej hvor fedt 

Jeg gad så godt kunne sy (og strikke). Jeg får lidt af min mor engang i mellem, så fedt med tøj med sjæl 

Anmeld Citér

4. januar 2021

Janey

Profilbillede for Janey

Her under coronaen har mine indkøbsvaner ændret sig. Langt det meste købes online, og det er i flere priskategorier. Det kan være H&M, men også lidt dyrere mærker. Det meste tøj, køber jeg dog hjem fra udlandet.

Tidligere blev næsten alt tøj købt, når jeg var ude at rejse, og det var så mest i fysiske butikker. Igen var det en blanding af prisklasser, men en del var det, der nok falder under din kategori dyre dyre mærker. Jeg ser dem dog ikke som så dyre, da de er langt billigere i USA. 

Så lige nu mest online og i en priskategori som H&M, men når corona er væk bliver det mest i fysiske butikker og en blanding af H&M priser og de dyrere mærker. 

Anmeld Citér

7. januar 2021

AnjaZenia

Profilbillede for AnjaZenia

Genbrug 

Anmeld Citér

8. januar 2021

esioul

Profilbillede for esioul
Føler mig spændt :D
Anonym skriver:

Hvad er du mest til?  Er lidt nysgerrig 

Køber stortset kun brugt tøj hos børneloppen  blandede mærke. 

A winner is a dreamer who never gives up          

Anmeld Citér

8. januar 2021

HapsHapsHaps

Profilbillede for HapsHapsHaps

Jeg køber brugt, eller arver til min dreng. Har oplevet at han bare voksede nærmest over natten og at jeg ikke havde så meget i den næste størrelse, der køber jeg i H&M så billigt jeg kan.

Sko køber jeg i fysiske butikker hvor jeg kan få hjælp og vejledning til at finde det rigtige, og jeg tænker ikke så meget over hvad hans fodtøj koster - det skal bare passe godt og være holdbart  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.