Hvilket børnetøj køber du helst? Og hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad er du mest til?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.198 visninger
29 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. januar 2021

Anonym trådstarter

Hvad er du mest til?  Er lidt nysgerrig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg køber lidt af hver. Synes der er meget sødt i H&M, kvickly og sådan noget. Men jeg elsker også småfolk, hummel, Adidas, molo.. (men det er nu mere når der er tilbud, fordi pengene ikke rækker til fuld pris)
Jeg køber tøjet, hvis det er noget jeg kan li. 

Anmeld Citér

2. januar 2021

Anonym

Jeg går ikke op i tøj. Heller ikke børnetøj. Så køber en størrelse af gangen i H&M, gerne udelukkende det der er mærket ned. Plejer at komme af med 6-700 på sådan en tur, så ét stykke tøj til +kr 100 kan jeg ikke forestille mig. 

Bruger dog temmelig mange penge på godt overtøj og fodtøj, men det er af praktiske årsager. 

Anmeld Citér

2. januar 2021

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
Anonym skriver:

Køber altid fra h&m eller Føtex. Køber aldrig mærketøj. Alene fordi jeg synes det er for dyrt når gan alligevel vokser ud af det hurtigt eller ødelægger det i børnehaven. 

Anmeld Citér

2. januar 2021

Anonym

Min søn er rigid i hans tøjvalg, så det er Adidas/Nike/Hummel bukser, t-shirts og hoodies. 
Jeg syns ikke det er dyrt tøj, og har kun erfaring med at det fra Føtex/Bilka og h&m bliver skævt og ser hurtigt forvasket ud. 

Anmeld Citér

3. januar 2021

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Køber altid fra h&m eller Føtex. Køber mærketøj når det er sæt ned. Synes det er dyrt ellers. 

Jeg er glad for at give tøj på til vores børn som okay må blev beskidt og ødelægt fx i bh. 

Jeg køber tøj af mærke fx molo. Til vores piger når det er noget specielt vi skal. Jul. Fødselsdag. Stor fest. Kan lide molo da jeg syens de spiller med farver. Sådan en rigtig børnetøjs mærke 

Anmeld Citér

3. januar 2021

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har H&M, bilka et par enkelte andre mærker, været det der har passet bedst, til den ældste, da hun altid har været super slank. Lige nu er hun blevet glad for ginatrico. Hun er 12.

Den mindste har vi været rigtig glad for himmel, carete (staves?) småfolk, H&M og de sidste par år også bilka. Hun er også høj af sin alder, og har samtidig lidt mere sul på kroppen, end sin storesøster.

Vi har fået mere efter pasform, end selve mærket. Jeg har gjort kæmpe kup, til 5, 10 kr, men hvis det er noget jeg syntes er super fedt, gir jeg også gerne en mindre formue på det..

Heldigvis er mine piger, total ligeglade med hva mærke, der står i tøjet, og går også gerne i genbrug osv

Vh Stine 

Anmeld Citér

3. januar 2021

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod

Jeg elsker tøj ala marmar , mini rodini, konges sløjd osv til de små.

De to store går i sofie schnoor, kenzo og ellesse .

Jeg selv er stor forbruger af sofie schnoor- 

Ja bruger mange penge på tøj til børnene og mig selv - shopper kun online . 

En del af de stores gives videre til en beboerforening , når de  er vokset ud af  det så kommer det videre til mindre bemidlede børn.  

Men det er kun det der er helt fejlfrit - resten kommer til genbrug.  

De smås  sælges videre. - så er der til nye køb.

Anmeld Citér

3. januar 2021

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Jeg elsker tøj ala marmar , mini rodini, konges sløjd osv til de små.

De to store går i sofie schnoor, kenzo og ellesse .

Jeg selv er stor forbruger af sofie schnoor- 

Ja bruger mange penge på tøj til børnene og mig selv - shopper kun online . 

En del af de stores gives videre til en beboerforening , når de  er vokset ud af  det så kommer det videre til mindre bemidlede børn.  

Men det er kun det der er helt fejlfrit - resten kommer til genbrug.  

De smås  sælges videre. - så er der til nye køb.

Hvis du havde en fysisk butik med de mærker i den by du bor i, ville du så benytte den? Eller stadig købe kun online? 

Anmeld Citér

3. januar 2021

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.