Anonym skriver:
Han er en virkelig dårlig rollemodel. Det værste er næsten at han bare griner af det hele og ikke kan se han er galt på den, men at det helt klart er systemet den er gal med. I følge ham har han jo ikke gjort noget forkert. Men altså ingen får 5 års fængsel for ingenting. 
Jeg er sådan set enig i at der skal en del til før man får 5 års fængsel. Og at han er en dårlig rollemodel osv.
men samtidig kan jeg ikk lade være at tænke at det ikk kan være den personfarlige karakteristik han er straffet under siden han både har udgang og åben fængsel.
Har selv en rigtig god ven som lige har fået 7 års fængsel og også åbent fængsel med udgang osv. han er et virkelig godt menneske. Bare taget nogle rigtig dumme beslutninger i forbindelse med narkotika.
siger slet ikke at ts’ eks er et godt menneske eller noget. Han lyder som en klaphat af format. Men han virker ikk som en der er farlig for børnene udfra hvad ts beskriver. Derfor synes jeg personligt hun skal tage i mod tilbuddet om at farmor og farfar tager børnene med i fængslet og besøger ham hvor han ikke kan rende fra børnene til fordel ror drukture som han gør på udgang
Anmeld
Citér