Hvordan skal i holde jul?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2020

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Ja, hvordan skal i holde jul? Hvordan prioriterer i julen netop i år? Er der nogle mennesker i prioriterer højest og hvorfor? Hvad hvis nogle sidder alene, hvad gør i så?

Vi holder jul hos min mor og hendes mand. Vi bliver 9 i alt, 7 voksne og 2 børn, og det er nogen vi har set gennem hele corona perioden. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2020

A38

Vi holder jul med mine svigerforældre, så fire voksne og et barn. Vi har aflyst alle arrangementer i juledagene, både fordi jeg skal arbejde men også pga. corona. Et eller andet sted synes jeg det er fint, at vi kommer lidt ned i gear, da juledagene normalt godt kan være ret hektiske.

Anmeld Citér

16. december 2020

Mom

Profilbillede for Mom

Vi skulle have holdt juleaften med min søster, svigerinde og teenagedatter. Vi ville være blevet 8. Men min søster er gravid, så hun tør ikke, og det har jeg det helt fint med. Men jeg savner hende, har ikke set hende i snart 1 år.

Så vi holder jul hjemme, hvor vi bliver os selv 5.

1 juledage skal vi til min svigerforældre, som vi har set gennem hele coronaperioden, og der kommer min mands bror, svigerinde og 2 voksne børn. Så den dag bliver vi 11.

Nytårsaften holdes sammen med min svigerforældre, så der bliver vi 7.

Meget stille og roligt i år, men det er osse helt okay 

Anmeld Citér

16. december 2020

Anonym

Det er første jul med min nye kæreste, og vi holder den hos hans forældre med et par af hans familiemedlemmer 

Det passer med, at alle dem, som var tiltænkt at vi skulle holde jul med, ikke overskrider forsalingsforbuddet 

Anmeld Citér

16. december 2020

Carina:-)

Vi gør som vi plejer- vi er en stor familie, men ses altid så det ser vi ikke som et problem.  

Oldemor på 85 vil med , for som hun siger så  aner hun ikke om hun er her næste år - og hun vil hellere dø lykkelig end ensom.

Og det synes vi er hendes ret til selv at bestemme .

Anmeld Citér

16. december 2020

Meyer

Profilbillede for Meyer

Vi skulle have holdt med mine forældre, mine svigerforældre, min svoger og min lillebror og kone.

Men vi holder jul uden mine forældre, de har mulighed for at holde med min anden lillebror. Hvor min svigerfamilie kun har os som mulighed.

Desuden vil vi helst ikke blande de to cirkler, da min svigermor har kræft og får stråler i øjeblikket. 

Anmeld Citér

16. december 2020

MT_2011

Som planlagt med mandens forældre, niece, svoger og svigerinde. 

Anmeld Citér

16. december 2020

LSS

Vi skal være hjemme, som vi er hvert år. Mine fire børn og jeg. Onkel og mormor samt morfar er inviteret. 

Anmeld Citér

16. december 2020

Janey

Profilbillede for Janey

Vi holder jul, som vi plejer bortset fra, at min svoger, hans kone og hendes datter ikke kommer, da de bor i udlandet, og da min svogers kone hverken er dansk statsborger eller har familie i Danmark (ud over svigerfamilie), så opfylder hun ikke kravene til at kunne komme ind i Danmark lige nu, så de bliver selvfølgelig sammen og holder jul i udlandet. 

Anmeld Citér

16. december 2020

Anonym

Vi holder jul som planlagt. Min kæreste og jeg , vores 6 børn ( sammbragte og fælles) og mine svigerforældre. Så vi bliver 10 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.