Anonym skriver:
KÆMPE KRAM!
Jeg har forsøgt 4 gange at få en datter, men fik sønner.
Jeg tager dog til Cypern om et par år, og får lavet den længe ønsket datter. 
Men, det er jo ikke det jeg skal ævle om.
Jeg vil bare fortælle lidt om mine drenge, for på mange områder er de også ret piget.
Mine drenge elsker perler, at putte, kysse og kramme.
Min ældste på 8 ringer ofte hjem og fortæller mig hvor fantastisk en mor jeg er, og at han elsker mig himmel højt. Kærligere børn findes ikke.
Da jeg fandt ud af at nr.4 var endnu en dreng græd jeg som pisket, men nu kan jeg slet ikke forestille mig at være ham foruden. Mage til charmetrold skal man lede længe efter. De første 4 mdr sov han 20 timer i døgnet, og bagefter sov han fra 18-7 uden opvågninger. Kæmpe kram 
Ikke fordi jeg ikke forstår ønsket om et bestemt køn, men lige her kommer der et MEN for selv mig.
Hvad hvis den pige som du "bestiller" ikke er en pige på den måde du ønsker?
Jeg har selv i mine sidste 2 graviditeter ønsket mig en pige, jeg ved egentlig ikke hvad jeg lægger i begrebet pige, for hvad er EN PIGE? Jeg ønskede mig det fordi jeg mistede pige og nåede at have drømmen om to søstre. Men det er ikke drømmen om EN PIGE, men om DEN PIGE.
Men egentlig ville jeg bare spørge, hvad er det ved en pige som gør kan går så langt som at "bestille" hende, og hvad så hvis hun ikke bliver pige som drømmen foreskriver?
Og er spørgsmål mere, har du fortalt dine drenge om dine tanker. Jeg har selv fortalt min dreng, som jeg fødte 11 måneder efter min datters død, at jeg ønskede mig en lille pige med brune øjne og mørkt hår, og jeg fik en stor dreng med blå øjne og som var skaldet. Men jeg kunne jo samtidig sige: men det var kun et ønske, for så jeg fik dig, så vidste jeg, at du var det jeg ønskede - det kunne jeg ikke sige, hvis jeg som dig havde taget til Cypern efter for at få den pige jeg ikke fik - jeg brugte selv rigtig mange tanker på at lære, at have nok i det jeg havde (det var svært men det lykkedes og nyder nu det jeg har fremfor der jeg ikke fik).