Anonym skriver:
TS får det til at lyde somom at der er en verden til forskel. Drenge vs pige.
Jeg prøver bare at sige at herhjemme er den verden altså ikke så stor. TS får det til at lyde somom drenge ikke er kærlige små væsner som kan være rolige, hvilket jeg er uenig i.
Desværre lever stereotyper i bedste velgående. Jeg tænker der nogen gange må være rigtigt svært fx at være en dreng og ikke kunne leve op til stereotypen, for så er man ligesom forkert (og det samme gør sig sikkert gældende for piger, synes dog personligt der er mere albueplads til pigerne).
Jeg oplever det især med "rigtige" pigemødre fx havde min ældste søn i børnehaven to pædagoger som selv kun havde piger, og han og ikke mindst jeg blev mødt af mange stereotyper, som han ikke levede op til og det blev problematiseret: holder ud han tilbage fordi du ønskede en pige, hvorfor vil han ikke spille fodbold, han skal da også være med til tumlelege, for det kan drenge bedst lide, kan a ikke passe at han hellere vil sidde med en bog og lege tumlelege med sin bedste veninde, hvorfor vil han ikke have kort hår osv.
Heldigvis for mig kom lillebror som var hans dimentrale modsætning og kunne vise de lære pædagoger, at jeg godt kunne lade en dreng være den dreng de mente en dreng skulle være 
Jeg oplever det også på mit arbejde: vi skal også lave noget for drengene - øhhh alle drenge vil ikke det samme.
Og så alligevel så er der noget om snakken, jeg synes tit, måske fordi vi selv er kvinder, glemmer hele den fantastiske fantasiverden som er sej, har en masse lyd. Vi taler ofte til: det kan u nok forstå fremfor sådan bliver du super sej. Men vi skal være super bevidste om vores stereotyper og lade dem vise os, hvem de er frem for hvad vi tror de er qua deres køn.
Og så til ts, jeg elsker fantasy, ringenes herre, Harry potter. Jeg elsker filosofi (det er også et af mine fag), men jeg elsker også tøj, lave tøj, smukke elver, men så sandelig også grumme orker. Og mine drenge og min pige er med hele vejen - og så har de også deres eget. Det er min yngste dreng der går mest op i tøj (ej pjat min datter gør også men hvilket tøj det er jeg er 79 år mand og lever i 80erne). Det er min datter der har ønsket sig at være den grimmeste ork i live rollespil, hvor.min søn ville være højelver. Det har været drengene, der har lavet først perleplade. Det er min yngste søn som er den største putter og min ældste søn som både af udseende og væsen minder mest om mig.