Det kan jeg sagtens følge dig i, det her med vilde drenge. Generelt er det jo sådan at drenge er mere vilde i det..
Jeg har så en pige derhjemme der er rigtig vild. Jeg var faktisk bekymret i en periode, indtil jeg var på arbejde med en stor drengegruppe til en overnatning, og kunne se at min datter legede præcis som drengene, og "bare" havde krudt i numsen.. Der er absolut ikke ret meget prinsesse over tingene herhjemme...
Jeg kan sagtens forstå dig, skuffelsen over hvad man forventer at skulle have kan sagtens fylde - og det bliver ikke nemmere af at dem omkring dig ikke forstår det. Jeg tænker også at man jo har lettere til tårer osv. når man er gravid, så jeg tænker du kan bearbejde skuffelsen, og komme hen til at glæde dig - du skal bare tage det i dit eget tempo.
Jeg er sikker på (eller håber i hvert fald) at når du kommer lidt længere hen i graviditeten så "vænner" du dig til det, og når man kan forberede sig, fx købe tøj osv, så bliver det mere virkeligt, og man kan glæde sig mere...
Jeg håber for dig at du kommer til at glæde dig, og at du snart får en masse glæder ud at skulle have en søn..
Anmeld
Citér