Jeg fik også nogle hæmorider efter fødslen af min datter i 2017, som også gik i sig selv igen, men efterlod sig 2 manisker, én stor og en mindre.
Først blev jeg tjekkede ved egen lægen, som straks sendte en henvisning videre til special læge, desværre var min egen læge ikke særlig oplysnene om hvad der skulle foregår når jeg kom til special lægen, kun at han ville sætte elastik omkring dem, og det syntes jeg ikke lød så slemt.
I november var jeg så af sted, jeg havde nogle timer inden taget noget afføringsmidl, som kan fåes i håndkøb. Lægen tjekker nemlig med en finger indvendigt, om man har nogle hæmorider siddende indvendigt.
Da jeg kun havde udvendigt, fik jeg forklaret at de ville blive brændt væk, efter at være blevet bedøvet dernede. Og det er virkelig det værste jeg har oplevet, det gjorde virkelig ondt!
Efterfølgende mærker man ikke noget, så længe lokalbedøvelsen stadig virker, jeg havde ondt ved toilet besøg, og havde fået af vide at det bedste ville være at skylle mig med vand, men dette var svært for mig på arbejde, så her måtte jeg duppe mig med vådt papir. Det gjorde dog ikke så ondt, som lægen havde lagt op til, men det tager ret lang tid om at hele helt op, og jeg bløder stadig en lille smule ved toiletbesøg. Jeg syntes det har været det hele værd! Grunden til jeg valgte at gøre det, var fordi jeg fik mig en kæreste, efter mange år som single, og følte mig totalt usexet, jeg var ikke fysisk generet i den grad du beskriver.
Jeg ville helt klart anbefale dig at få gjort noget ved det! For mig var det værste ikke at være forberedt, så hvis jeg nogensinde skal igennem det igen, ved jeg hvad jeg går ind til