Hvor meget bruger I i julen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2020

Mor11

Profilbillede for Mor11

4500 ca. 

3100 til gaver.

500 til nissegaver til ungerne

Og resten går til juletræ, dekorationer, adventskrans og bagehalløj. 

Hvis vi skal holde jul hjemme som jeg håber på - kommer der også udgift til julemiddag for 7 mennesker  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2020

Naha

Anonym skriver:

Og det vil sige på alt lige fra gaverne til julesmåkagerne osv. Altså alt hvad der omhandler julen.... Hvor meget har I at gøre med?? 

Årh det er et meget godt spørgsmål

På gaver bruger vi nok omkring 3500 på gaver med barnet, og familien. Mens vi giver hinanden for mellem 1000-1500 kr 

Vi har i år købt 2 ænder på tilbud til 200 kr. 

Også kommer der jo en masse småting så tænker de kommer til at løbe op i 1000 kr i mad. 

Vi holder dog sammenskudsgilde, så alle har noget med  

Anmeld Citér

24. november 2020

Anonym

Anonym skriver:

Og det vil sige på alt lige fra gaverne til julesmåkagerne osv. Altså alt hvad der omhandler julen.... Hvor meget har I at gøre med?? 

Altså drømmer altid om at holde det på 10.000 med gaver og juleaften og juledagene. Vi står for juleaften og 1 og 2. juledag. I år bliver vi 10 alle dagene. Jeg ved realistisk bruger vi omkring 15.000-20.000. Altså!!

Det er alt for meget, men det sker hvert år at vi bruger for meget så nu har jeg bare regnet det ind i budgettet. Vi køber gaver til 20 - men kunne godt tænke mig vi skar ned da jeg egentlig bare synes det er indkøbslister jeg modtager. 

Anmeld Citér

24. november 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg bruger omkring omkring 2000 kr på julegaver og så bager vi selv småkager. Ved ikk hvad det koster. Men max 3000 på alt tror jeg 

Anmeld Citér

24. november 2020

Mortilpiger

Profilbillede for Mortilpiger

Wauw I bruger mange penge alle sammen�� Jeg har lige fået et hysterisk anfald over lige præcis gavebudget, fordi jeg synes vi bruger alt for mange hvert år til jul. Ønsker virkelig at vi kunne holde det på et minimum til de voksne og selvfølgelig gaver til børnene, men jeg er alene om den holdning����‍♀️

Anmeld Citér

24. november 2020

Konjac

Profilbillede for Konjac

Vi bruger ca 2500 kr til gaver. Og ca 500 kr ekstra på mad budgettet, også lidt til lys og måske lidt julepynt

Anmeld Citér

24. november 2020

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

8000 på gaver, 500 til mad juleaften, 1500 på indkøb til småkager, konfekt jule slik, gave papir osv. Og så kommer der tit lige en ny nisse eller 2 ind i huset og noget nyt udendørs belysning. Jeg sparer op hver måned til det og så opkræver jeg bare det jeg synes manden skal betale 

Anmeld Citér

25. november 2020

Nogensmor90

Vi har seks børn, og de får for ca 1500 hver i julegave. Og så svigerfamilien, min far, bror og sådan - så nok 10.000

der ud over har vi en dreng med fødselsdag idag, en den 21/12 og igen 26/12 og så en i januar også.

julemaden er nok også 1500-2000.

vi har plastik juletræ 

Anmeld Citér

25. november 2020

Anonym

5 børn skal have gaver, det er rundt 10.000 kr.

Så er der julemiddag, det er vel 1000-1500 kr med drikkevarer og mandelgave.

Så giver manden og jeg hinanden en fællesgave, som kan være i omegnen af 5.000-10.000 kr, det afhænger af, hvad vi har lyst til.

Så er der fotograf, vi får taget billeder af alle unger i oktober-november hvert år, og det er ca. 1000 kr., billeder er julegaver til bedsteforældre.

Vi bruger ikke penge på advent, og ungerne får chokoladejulekalender.

Anmeld Citér

25. november 2020

Birthdaybaby

Madbudget er det samme som alle andre måneder. 
Der er budgetteret knap 8.000 til gaver, og det stemmer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.