hvad får du ud af at skrive at jeg bare skal lade være. Du vil vel gerne have mig stoppet, så jeg netop som du skriver ikke sætter liv på spil. Men så burde du komme med bedre råd end bare lade være. Bare at skælde mig ud og sige at jeg er uansvarlig, løser ikke mit problem.
hvis jeg kunne lade være -tror du så ikke at jeg havde gjort det for længst.
I øvrigt så ved jeg ikke når jeg sætter mig bag rattet om jeg bliver træt, som jeg skriver, så kan jeg kører i timer uden problemer og andre gang kun i 10 minutter. Så jeg kan ikke vide hvilken dag, jeg skal lade bilen stå, og når jeg først er begyndt at kører, skal jeg jo enten vende om eller fortsætte. Jeg skrev i min første tråd at jeg ville hører om folk med samme problemer hvordan de havde løst det.
hvilket du tydeligvis ikke er en som har haft det problem og godt for dig.
sms’er du aldrig? Piller ved radioen? Piller ved GPS’en? Kører for stærkt? Er uopmærksom?
jeg prøver ikke at gøre mine handlinger bedre ved at skrive dette, for ja, det jeg har gang I er fagligt, som jeg også har skrevet og derfor vil jeg gerne have mit problem løst. Det er vel ansvarligt at række hånden ud og bed om hjælp og nu var det gode råd til at stoppe det jeg bed om.
Har fået noget at tænke over i nogen af de andres svar, vil læse lidt mere om søvnanpø, som en forslog, bedste råd jeg fik ud af dette opslag.
God dag til dig.
jeg må hellere få sovet. Jeg skal kører bil kl. 7 i morgen. Hvis du skulle være i nærheden så er det i Vestjylland og min bil er hvid.
Jeg får HÅB ud af at skrive, at du bare skal lade være. Håb om, at vi er tilpas mange, der fortæller dig, at du er dybt uansvarlig og at du så stopper! For du er åbenbart ikke i stand til agere på det selv. Eller indse at det er helt galt, det du gør. Hvis du kunne det, så kørte du ikke bil før mindst efter en snak med din læge, som kender netop dig og kan hjælpe dig med den rette videre plan.
Håb om, at når du nu har fået råd om læge, optiker, generelt nok søvn, kaffe, musik i ørerne, luft, lur inden lange køreture og om andre alternativer end at køre, at du så vælger at anvende de råd.
Og nej naturligvis sender jeg ikke SMSer, når jeg kører. Eller jo, det kan jeg faktisk godt hvis jeg gør det stemmestyret og kun korte SMSer, da jeg jo ikke kan læse modtagerens svar. GPS og radio indstiller jeg fra start. Og tænk sig - jeg holder også til højre på motorvejen. Og er i stand til at flette vognbaner som foreskrevet i færdselsloven
Men nu handler det ikke om mig og mine habile evner som bilist.
Det handler om din manglende ansvarlighed som bilist.
Vh.