Mit spørgsmål er meget simpel.
har nogen haft problemer med at falde i søvn bag rattet og fået det stoppet.
jeg lider desværre meget af, at jeg bliver træt så snart jeg sætter mig i en bil. Både som passager og desværre også som chauffør.
jeg har ind til videre gjort det. Hvis jeg er alene i bilen så kører jeg ind til siden og powernapper 10-15 min (hvis jeg har mulighed for det)
hvis jeg ikke har mulighed for det, hvis jeg har mine børn med, så kan jeg ikke powernappr, da de vil snakke til mig hele tiden om hvorfor vi skal holde her og glo, så har jeg gjort det, at jeg er gået en runde rundt om bilen og kørt videre derefter, det kan jeg holde den kørende på lidt tid.
men jeg ser jo gerne at jeg ikke skal stå i den situation. Det skal lige siges at jeg som sådan ikke sover, men døser hen og mine øjne vil gerne lukke, så de er lukket 2-3 sek af gangen, men over mange gange.
prøver også at rulle vindue ned, synge med i radioen, har også snakket med mig selv, for at holde mig selv oppe.
spørgsmålet til jer, går på om nogen har prøvet at havde det problem og som ikke lide af det længere. Hvordan fik I det stoppet.
jeg behøver ikke få en masse beskeder, om hvor fagligt det er. Det ved jeg godt.
håber der er nogen med nogle gode råd derude.
god dag til jer alle
Anmeld
Citér