Zakyntos om en uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2020

Ellie79

Anonym skriver:

Vi skal til zakyntos næste mandag - om alt går vel med corona osv. 

men tænk sig; jeg føler mig helt kriminel og at folk synes vi er vanvittige?? 
hvad tænker I? Rejsen er bestilt tilbage i januar! 
føler mange kigger på mig og måske tænker: vil du virkelig være det bekendt? 

Vi var taget afsted. De billeder jeg har set på instagram fra folk der har været afsted har nærmest haft hotellet for sig selv. Så mon ikke det næsten er mere sikkert der end herhjemme, hvor mange folk har glemt alt det vi lærte i foråret med ikke at forsamle os og få sprittet godt af. 

Nyd varmen og det blå vand  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2020

Anonym trådstarter

kamikaze skriver:

Du kan ikke undgå at komme i smitte-afstand af en hel masse mennesker på en sådan rejse. Det er mennesker der kommer oveni dem, du normalt ser. Masker og håndsprit fjerner ikke risikoen. Og du følger per definition ikke myndighedernes råd hvis du tager ud og rejse lige nu.

Jamen ingen har da frarådet rejser ud af landet? 

Anmeld Citér

21. september 2020

Anonym trådstarter

Anja79 skriver:

Vi var taget afsted. De billeder jeg har set på instagram fra folk der har været afsted har nærmest haft hotellet for sig selv. Så mon ikke det næsten er mere sikkert der end herhjemme, hvor mange folk har glemt alt det vi lærte i foråret med ikke at forsamle os og få sprittet godt af. 

Nyd varmen og det blå vand  

Tak 

Anmeld Citér

21. september 2020

IenFart

Profilbillede for IenFart

Det er såmænd nok ikke mere problematisk at være dernede end herhjemme, hvis man ellers tænker sig om. Men da man er nødt til at flyve derned, så ville jeg ikke tage chancen. Lufthavne med mange mennesker og køer, samt en flyver hvor man sidder som sild i en tønde, så er betingelserne for spredning desværre ret gode.

Anmeld Citér

21. september 2020

Linemor93

Profilbillede for Linemor93

Jo de fraråder da og rejse. De siger BLIV HJEMME  hvad er der at tage fejl af??? 
de siger ikke “bliv hjemme, med mindre du skal på ferie” 

kan ikke forstå at man ikke kan forstå den besked, synes det er tåbeligt at danskere har behov for at man ved lov skal vedtage man ikke må rejse før den fiser ind��‍♀️

Anmeld Citér

21. september 2020

Anonym trådstarter

Linemor93 skriver:

Jo de fraråder da og rejse. De siger BLIV HJEMME  hvad er der at tage fejl af??? 

kan ikke forstå at man ikke kan forstå den besked, synes det er tåbeligt at danskere har behov for at man ved lov skal vedtage man ikke må rejse før den fiser ind��‍♀️

Tak for dit i put 

Anmeld Citér

21. september 2020

Babilooo

Linemor93 skriver:

Nu hører Grækenland så bare til de lande hvor man anbefales at holde afstand og holde god håndhygiejne. Der er ikke noget sted der står - tag ikke til Grækenland. Og det er for så vidt sikkert mere sikkert på en græsk ø end der har været i Århus.

TS: god tur.!   Håndsprit og maske så går det nok det hele. 

Anmeld Citér

21. september 2020

ønskebørn74

Anonym skriver:

Vi skal til zakyntos næste mandag - om alt går vel med corona osv. 

men tænk sig; jeg føler mig helt kriminel og at folk synes vi er vanvittige?? 
hvad tænker I? Rejsen er bestilt tilbage i januar! 
føler mange kigger på mig og måske tænker: vil du virkelig være det bekendt? 

Så længe i holder 14 dages karantæne efter er det vel fint.

Anmeld Citér

21. september 2020

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Jeg forstår ikke behovet, I kan blive smittet og ikke må komme hjem, landet kan lukke ned og I ikke kan komme hjem. Har I det i jeres overvejelser ifb med job osv.

Men ja tænker da selvfølgelig I har 14 dags kærentæne når I så kommer hjem.

Ser ikke ned, men undre mig over behovet. Går selvfølgelig ud fra at ingen af jer er i risiko, men forstår det dog stadig ikke. Jeg følger en på Instagram som rejste midt under Corona med et barn i risikogruppen, der blev jeg sku sur på barnets vejene 

Anmeld Citér

21. september 2020

Anonym trådstarter

Vi holder ikke 14 dages karantæne. For det er ikke anbefalingen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.