Børnefamilieydelsen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2008

MorCamilla

Hmm, okay, det er derfor at det er lavet på den måde... Jeg kan self. også nemt snakke, for jeg har kun en på 2 år, og synes det er meget vi får i børnepenge.. Men det skal man self aldrig brokke sig over... :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2008

Honningblomst

MorCamilla skriver:

Hmm, okay, det er derfor at det er lavet på den måde... Jeg kan self. også nemt snakke, for jeg har kun en på 2 år, og synes det er meget vi får i børnepenge.. Men det skal man self aldrig brokke sig over... :D

Det går nu alligevel med de store...kommer jo an på hvordan og hvad de store børn køber af feks. tøj...nogle børn får alt, andre må tjene lidt penge selv og det er der jo mulighed for efterhånden som forbruget stiger.:)

Anmeld

14. april 2008

H+S Skjolgborg.

de kommer godt nok den 20 og da det er søndag får vi dem da fredag og ikke torsdag..Mere så du ikke blever skuffe på torsdag søde..

Eva skriver:

denne helt fantastiske opfindelse;) kommer på torsadg...skønt skønt...

Hvad skal i dog ud og bruge alle disse dejlige penge til...:D??

Jeg har desværre lige en halv elregning jeg skal have puttet ind på budgetten og en trampolin-regning hos min moar....og resten, tja, det må så sponsorere en del af min praktik til efteråret og hvad der bliver løbende...godt jeg ikke er bagud med børntøj og sko.

Knus Eva...som bare elsker hver tredje måned, det luner sgu lidt...:)

Anmeld

14. april 2008

Loggidut

henriette larsen skriver:

de kommer godt nok den 20 og da det er søndag får vi dem da fredag og ikke torsdag..Mere så du ikke blever skuffe på torsdag søde..

Eva skriver:

Jeg har desværre lige en halv elregning jeg skal have puttet ind på budgetten og en trampolin-regning hos min moar....og resten, tja, det må så sponsorere en del af min praktik til efteråret og hvad der bliver løbende...godt jeg ikke er bagud med børntøj og sko.

hæ hæ...fredag er en helligdag...så derfor torsdag

Anmeld

14. april 2008

Pia.

henriette larsen skriver:

Eva skriver:

Fredag er en heligdag så det er torsdag... så ingen der bliver skuffet ;)

Anmeld

14. april 2008

H+S Skjolgborg.

undskyld mange gange jeg tog fejl fik lige kigge du har ret det er jo heldigdag fredag.skøntttttttt..

Eva skriver:

Anmeld

14. april 2008

Pia.

3 svar samtidig (20.09) det er sgu meget godt klaret... Knus Pia, som ikke er helt tilfreds men den nye måde siden ser ud det forvirre mig lidt :S

Anmeld

14. april 2008

Lullaby

Jeg er slet ikke med? Der bliver snakket om satser på børnefamilieydelser. Og at de nye først gælder fra juli af. Men det kan jeg ikke læse nogen steder? Jeg kan kun læse hvilke satser der er fra 2008 og der er de da steget? Altså optil 6 år i hvert fald. Og der står da ikke nogen steder at det er fra juli af. Hverken på skat eller borger.

Anmeld

17. april 2008

lonemus

Jeg har fået ca. 80.- kr mere end sidst. Så den store stigning er det ikke blevet til endnu, den gælder åbenbart først næste gang....(?)...jeg ved det ikke, syntes heller ikke jeg har kunnet læse om det nogen steder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.