Børnefamilieydelsen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2008

Honningblomst

Chihuahuamus skriver:

Eva jeg ved ikke om du overså mit iindlæg men hvor har du set det henne?

Kan faktisk ikke finde det nu og bliver sgu i tvivl...:o( synes jeg havde læst det og også hørt det. Prøver at lede mere...;o)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2008

Mikkelmusen

Bare ok Eva

Anmeld

14. april 2008

MorCamilla

Satser 2008

Babyydelse for 0-2-årige: 3.539 kr. pr. kvartal

Småbørneydelse for 3-6-årige: 3.198 kr. pr. kvartal

Børnefamilieydelse for 7-17-årige: 2.516 kr. pr. kvartal

Det kan godt være at jeg spørger lidt dumt nu, men er jeg den eneste der ikke kan se ideen med at det bliver mindre og mindre jo ældre børnene bliver?? (?)

Jeg ville jo tro at når børnene bliver ældre og gerne vil gå til sport osv at det bliver dyre at have børn. Men det kan godt være at det bare er mig der er lidt fejl på den...

Anmeld

14. april 2008

Mikkelmusen

Nej du er ikke den eneste der undrer dig... Men sådan har det vist altid været... Jeg forstår heller ikke hvordan de kan komme frem til at de koster mindre med tiden.

Anmeld

14. april 2008

Pia.

MorCamilla skriver:

Satser 2008

Det kan godt være at jeg spørger lidt dumt nu, men er jeg den eneste der ikke kan se ideen med at det bliver mindre og mindre jo ældre børnene bliver?? (?)

Jeg ville jo tro at når børnene bliver ældre og gerne vil gå til sport osv at det bliver dyre at have børn. Men det kan godt være at det bare er mig der er lidt fejl på den...

Grunden til dette (at det bliver dyrer) er jo at institutionerne falder jo ældre barnet bliver, barnet stopper med at bruge ble og vokser ikke ud af sit tøj med lynets hast - dette tror jeg er grunden til det falder... - jeg har da mere brug for det høje beløb når de er små frem for Mikkel på 9 år.. og det er selvom Mikkel går til sport... - men Mads bruger altså her hjemme flere penge - hvis pengene skulle være til hjælp til inst. og bleer....

KNUS...

Anmeld

14. april 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

MorCamilla skriver:

Satser 2008

Grunden til dette (at det bliver dyrer) er jo at institutionerne falder jo ældre barnet bliver, barnet stopper med at bruge ble og vokser ikke ud af sit tøj med lynets hast - dette tror jeg er grunden til det falder... - jeg har da mere brug for det høje beløb når de er små frem for Mikkel på 9 år.. og det er selvom Mikkel går til sport... - men Mads bruger altså her hjemme flere penge - hvis pengene skulle være til hjælp til inst. og bleer....

KNUS...

Jeps, det er derfor Pia...den er vidst oprindeligt lavet for at betale for institution.
Knus Eva...

Anmeld

14. april 2008

Pia.

Eva skriver:

PiaR skriver:

MorCamilla skriver:

Satser 2008

KNUS...

Jeps, det er derfor Pia...den er vidst oprindeligt lavet for at betale for institution.
Knus Eva...

Tak Eva, så ved jeg det er derfor var ikke helt sikkert, det var bare hvad jeg regnede med...
(H)

Anmeld

14. april 2008

tikani

Ja det er en skøn skøn mdr:D Begge mine drenge skal have sko, overtøj, sommer tøj osv så der er nok at bruge dem på denne gang..Men de kommer på det helt rigtige tidspunkt synes jeg:D

Anmeld

14. april 2008

Lullaby

Hvor er det i har læst at det først er fra Juli af? Alle steder jeg kigger står der, at det er de nye satser der gælder. Både på skats hjemmeside og borger.dk..

Anmeld

14. april 2008

Honningblomst

Anja Nørreslet skriver:

Hvor er det i har læst at det først er fra Juli af? Alle steder jeg kigger står der, at det er de nye satser der gælder. Både på skats hjemmeside og borger.dk..

Den nye sats er jo kun for de små...og den kan jeg desværre ikke se nogle steder, så den løber regeringen nok også fra...>(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.