Børnefamilieydelsen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.520 visninger
38 svar
0 synes godt om
13. april 2008

Honningblomst

denne helt fantastiske opfindelse;) kommer på torsadg...skønt skønt...

Hvad skal i dog ud og bruge alle disse dejlige penge til...:D??

Jeg har desværre lige en halv elregning jeg skal have puttet ind på budgetten og en trampolin-regning hos min moar....og resten, tja, det må så sponsorere en del af min praktik til efteråret og hvad der bliver løbende...godt jeg ikke er bagud med børntøj og sko.

Knus Eva...som bare elsker hver tredje måned, det luner sgu lidt...:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2008

NejaJ

Hmm 750,- skal ind på Lærkes børneopsparing.(Ryger 750,- ind på hver gang der kommer børnepenge!)
Og nogen af pengene kommer ind i vores budget..
Og nogen af dem til lidt tøj og sådan...

Knuz Neja:D

Anmeld

13. april 2008

Bamseboet :D

vi skal bruge dem til hygge... skal til lalandia mandagen efter BP-Dag... så det kommer til at gå til hygge... og så har jeg lige bestilt en autostol til Bjørn i dag på nettet:

http://www.nettorvet.dk/billedebase/billede_laes.a spx?id=6212759&noid=410847

Anmeld

13. april 2008

Pia.

uha ja det er en skøn tid jeg elsker det... vi får jo lidt over 9000,- de 3 af dem ryger til budggeten og de 6 andre bruger jeg.... ;)... denne her gang er der sko til alle 3 og lidt sommer tøj og tøj til moar bliver det også til.... ja det er jo allerede på torsdag... :P

Knus Pia, som også elsker hver tredje mdr.

Anmeld

13. april 2008

MorCamilla

de 1.500 af dem kommer på opsparing til konfirmation, og andet.. og så skal vi skal have købt ny autostol til Mikkel, og ellers skal vi vist ikke rigtig noget andet end at hygge lidt ekstra..
Jeg elsker også hver tredje måned, når der kommer børnepenge..:)

Anmeld

13. april 2008

Tullebobs

Hej hej

Her står den på paraplyklapvogn, har set en lækker en til 1100 kr i babaysam, lidt dyrt for en paraplyklapvogn, men gider IKKE sådan noget skrammel, som ikke kører ordentlig eller som det kræver en Phd for at slå sammen:@ og så har vi på forhånd købt to par sko, og to par sandaler, så resten må ind på mors konto:P

Kram fra Trine

Anmeld

13. april 2008

Alexander&Lærke

Børnefamilie ydelsen går selvfølgelig til Alexander, denne gang skal vi bruge halvdelen på en autostol, resten kommer på bank kontoen. Han skal vist også have sommertøj og sine først par sko, håber jo på han går til sommer.

Men ja de luner da lidt, især når man er på dagpenge...:D

Anmeld

13. april 2008

Honningblomst

Mette&Alexander skriver:

Børnefamilie ydelsen går selvfølgelig til Alexander, denne gang skal vi bruge halvdelen på en autostol, resten kommer på bank kontoen. Han skal vist også have sommertøj og sine først par sko, håber jo på han går til sommer.

Men ja de luner da lidt, især når man er på dagpenge...:D

Mener du den der "selvfølgelig går den til barnet??"
Her går ydelsen til alt og det samme med mine egne penge. Der bliver købt når der er brug for det og ikke kun af de penge der kommer hver tredje måned, ville jeg slet ikke kunne overskue i administration;)

Så her bruges det fra alt til hygge-ferier-tøj til mor her eller børn osv osv...overvejer at spare op til en bil.:)

Knus..

Anmeld

13. april 2008

Mimic

er det allerede torsdag de kommer...???8(8D

fik nemlig at vide at de først kommer mandag...

her skal de bruges på en ny autostol, hygge og lidt ind på div opsparinger:D

Anmeld

13. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Vi bruger dem til at betale for noget af dagplejen :( Så de ryger lige ind på budgetten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.