Fortrydelsespille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2020

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Jeg håber, din medicinske abort går glat. Jeg synes, du har truffet en rigtig flot beslutning!

Åårh 1000 tak det var en dejlig besked at læse 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Synes du har truffet den helt rigtige beslutning. Kæmpe kram til dig. 

og fyren der er da bare en pussy. Ghostriddere er ikk noget værd 

1000 tak for de søde ord de varmer

og ja han er da godt nok en af de største pussies jeg længe har mødt gider ikke spilde et sekund mere på ham.... 

Anmeld Citér

28. juli 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Jeg var ved lægen i dag og er sikker i min sag... jeg skal ha den abort. Dog her jeg valgt den medicinske da den kan sættes i gang allerede i morgen hvis gynækologen har en tid i morgen og det var også den hun anbefalede når jeg bar så ny gravid. 
hun mente ikke umiddelbart de både kunne lave udskrabning og sterilisation på sygehuset. Så nu prøver jeg det her(har prøvet en medicinsk abort da jeg var 19 år og det fungerede så fint) 

jeg har det godt med min beslutning. Især fordi jeg intet!! Hører fra faderen mere og jeg er også blevet slettet på facebook modigt vil jeg sige........ altså i teorien kunne ha jo risikere er opkald om 9 måneder

Hvor er det godt for dig! Håber det lykkedes i morgen - pøj pøj og kæmpe kram til dig

Anmeld Citér

2. august 2020

Anonym trådstarter

Update.... 

er stadig gravid 5+0 i dag kunne først få en tid ved gynækologen onsdag d 5 fordi jeg skal være langt nok henne til at de kan se graviditeten på en scanning og det ville de ikke kunne 4+3 

så onsdag skal jeg derhen og det “glæder” jeg mig til.. mest fordi jeg har symptomer så det basker.. hvilket ikke er særlig rart når man nu ikke skal ha barnet

jeg håber dog sekretæren får ret ay den medicinske abort ikke blir så slemt fordi jeg ikke er længere henne. Hun sagde det ville komme til at føles som en kraftig mens og risiskoen for at det hele ikke kom med ud var lille.. igen fordi jeg ikke er længere henne

men ja en nem beslutning bliver det aldrig og synes stadig det er ganske forfærdeligt men stadig det rigtige 

Anmeld Citér

2. august 2020

Tommelise

Anonym skriver:

Update.... 

er stadig gravid 5+0 i dag kunne først få en tid ved gynækologen onsdag d 5 fordi jeg skal være langt nok henne til at de kan se graviditeten på en scanning og det ville de ikke kunne 4+3 

så onsdag skal jeg derhen og det “glæder” jeg mig til.. mest fordi jeg har symptomer så det basker.. hvilket ikke er særlig rart når man nu ikke skal ha barnet

jeg håber dog sekretæren får ret ay den medicinske abort ikke blir så slemt fordi jeg ikke er længere henne. Hun sagde det ville komme til at føles som en kraftig mens og risiskoen for at det hele ikke kom med ud var lille.. igen fordi jeg ikke er længere henne

men ja en nem beslutning bliver det aldrig og synes stadig det er ganske forfærdeligt men stadig det rigtige 

Åh ja, det må være forfærdeligt at skulle vente, når nu beslutningen er taget. 

Jeg har stor respekt for din beslutning om at få en abort, når omstændighederne er, som de er.

Anmeld Citér

2. august 2020

Anonym trådstarter

Tommelise skriver:

Åh ja, det må være forfærdeligt at skulle vente, når nu beslutningen er taget. 

Jeg har stor respekt for din beslutning om at få en abort, når omstændighederne er, som de er.

Det er ganske forfærdeligt vil jeg sige

1000 tak det har også været/ er et hårdt valg synes jeg. Men ja det er sådan det må være 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.