Fortrydelsespille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2020

Anonym trådstarter

Barn3 skriver:

Hej

Held og lykke med din beslutning.  Det er vis ikke så nemt.

Men tænk omvendt-i tog alle forholdsregel og du gjorde alt muligt for at ikke blive gravid efter "uheldet ",MEN måske er det et skabne og højeste magter sender dig denne baby,som du skulle faktisk slet ikke anstrænge for at få?

Men du kender bedst dine ønsker om fremtiden.

Nej det er virkelig svært det her nok det sværeste jeg nogensinde har gjort.

jeg har også tænkt den tanke. Men samtidig tænker jeg... orker jeg at starte forfra? Mine børn er 15 og 8 og ved at være selvstændige... faderen til barnet ønsker ikke barnet.. faktisk hører jeg slet ikke fra ham længere  de få veninder der ved det mener absolut også det er den rigtige beslutning! 
Årh det er så svært

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2020

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Varme kram til dig. 
sikke en svær tid for dig!  Er du 100 på aborten? 

Det er så svært!! Virkelig svært! Det ene øjeblik er jeg ikke er sekund i tvivl.. det andet øjeblik er jeg i tvivl 

faderen ønsker ikke barnet.. jeg har to børn med to forskellige mænd.. vil jeg ha et 3 med en 3 mand... hvad vil folk ikke tænke... alle ved jeg er single.. orker jeg virkelig at starte forfra nu mine børn er store

så jo 80% af tiden er jeg helt sikker... 20% af tiden kommer tvivlen hvilket jeg tænker er meget normalt måske.... men svært er det i hvert fald

Anmeld Citér

28. juli 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Det er så svært!! Virkelig svært! Det ene øjeblik er jeg ikke er sekund i tvivl.. det andet øjeblik er jeg i tvivl 

faderen ønsker ikke barnet.. jeg har to børn med to forskellige mænd.. vil jeg ha et 3 med en 3 mand... hvad vil folk ikke tænke... alle ved jeg er single.. orker jeg virkelig at starte forfra nu mine børn er store

så jo 80% af tiden er jeg helt sikker... 20% af tiden kommer tvivlen hvilket jeg tænker er meget normalt måske.... men svært er det i hvert fald

ønsker dig det allerbedste  håber en tur ved lægen hjælper idag og du er afklaret derefter

Anmeld Citér

28. juli 2020

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

ønsker dig det allerbedste  håber en tur ved lægen hjælper idag og du er afklaret derefter

Jeg var ved lægen i dag og er sikker i min sag... jeg skal ha den abort. Dog her jeg valgt den medicinske da den kan sættes i gang allerede i morgen hvis gynækologen har en tid i morgen og det var også den hun anbefalede når jeg bar så ny gravid. 
hun mente ikke umiddelbart de både kunne lave udskrabning og sterilisation på sygehuset. Så nu prøver jeg det her(har prøvet en medicinsk abort da jeg var 19 år og det fungerede så fint) 

jeg har det godt med min beslutning. Især fordi jeg intet!! Hører fra faderen mere og jeg er også blevet slettet på facebook modigt vil jeg sige........ altså i teorien kunne ha jo risikere er opkald om 9 måneder

Anmeld Citér

28. juli 2020

Abracadabra

Anonym skriver:

Jeg var ved lægen i dag og er sikker i min sag... jeg skal ha den abort. Dog her jeg valgt den medicinske da den kan sættes i gang allerede i morgen hvis gynækologen har en tid i morgen og det var også den hun anbefalede når jeg bar så ny gravid. 
hun mente ikke umiddelbart de både kunne lave udskrabning og sterilisation på sygehuset. Så nu prøver jeg det her(har prøvet en medicinsk abort da jeg var 19 år og det fungerede så fint) 

jeg har det godt med min beslutning. Især fordi jeg intet!! Hører fra faderen mere og jeg er også blevet slettet på facebook modigt vil jeg sige........ altså i teorien kunne ha jo risikere er opkald om 9 måneder

God beslutning!

Anmeld Citér

28. juli 2020

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

God beslutning!

Tak det synes jeg også selv omend det altid ee svært så blir man nødt til at se ud over sin egen næsetip og tænke fremad og kan jo heldigvis prise mig lykkelig for jeg har to sunde og fantastiske børn 

Anmeld Citér

28. juli 2020

Hjemmegaaende

28. juli 2020

Anonym trådstarter

Hjemmegaaende skriver:

Kram! 

1000 tak det varmer i en lidt hård tid

Anmeld Citér

28. juli 2020

fehår

Jeg håber, din medicinske abort går glat. Jeg synes, du har truffet en rigtig flot beslutning!

Anmeld Citér

28. juli 2020

AnoMor

Synes du har truffet den helt rigtige beslutning. Kæmpe kram til dig. 

og fyren der er da bare en pussy. Ghostriddere er ikk noget værd 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.