Åårh for filan. Jeg kan se der ligger en del opslag omkring den hersens fortrydelsespille men spørger alligevel 
Jeg var mandag d 6 juli sammen med en fyr... han vidste godt jeg ikke tager noget prævention(er meget ærlig omkring det, skal dog starte på minipiller ved næste mens)
min ægløsning ville falde d 8 juli hvilket jeg også sagde til ham... så det måtte blive med kondom færdig basta da jeg ikke ønsker flere børn og det gør han heller ikke...... problemet er så bare af kondomet sprang
som i virkelig sprang... var ikke i tvivl for det ja sorry rendte ud af mig da han var kommet
det sker som sagt mandag nat og tirsdag formiddag suser jeg selvfølgelig på apoteket og køber en fortrydelsespille 
jeg skulle så have haft min mens i går og den er ikke kommet
min bryster er ømme og her sådan en fornemmelse i dem som når mælken løber til.. ja i know mærkelig beskrivelse men den bedste måde jeg kan beskrive det på 
jeg burde bare suse op og købe en test men shit jeg er nervøs.... har en gang før taget en fortrydelsespille og der var min mens ikke forsinket. Kan den pille godt forsinke ens mens??
der er like ingen antræk til mens overhovedet så er virkelig nervøs. Jeg skal under ingen omstændigheder have flere børn. Og synes jo virkelig vi har taget de forholdsregeler vi kunne.
er det ikke bedst at teste med morgen urin?
Anmeld
Citér